Van het bestuur

Op 14 april heeft het bestuur van CKV Nieuwerkerk jullie een “brandbrief” gestuurd inzake het vrijwilligersprobleem binnen onze club.
Wij willen allereerst alle mensen bedanken die daarop hebben gereageerd. Met die personen is het bestuur in contact over het invullen van taken. Top!
Helaas zijn er minder reacties binnengekomen dan wij hadden verwacht (9 stuks). Wij vinden dit echter wel het moment om door te pakken op onze vrijwilligersproblematiek.
We zijn daarom blij dat Bas Stuurstraat vanaf 22 mei in het kader van een stage-opdracht een folluw up gaat geven aan onze brief. Bas is zelf selectiespeler van CKV Nieuwerkerk en is in zijn eerste jaar gelijk aan de slag gegaan als trainer/coach van Nieuwerkerk C1.
Voor zijn stage-opdracht zal hij vanaf 22 mei in contact proberen te komen met onze leden en ouders/verzorgers van jeugdleden (telefonisch en op de Kleine Vink). Hij zal met jullie het gesprek aangaan over het uitvoeren van vrijwilligerstaken en de mogelijkheden die er zijn. We hopen hierdoor allereerst meer vrijwilligers te werven. Bas zal hier een overzicht van bijhouden dat wij de komende periode kunnen gebruiken om alle taken te kunnen invullen.
We hopen dat onze brief en het contact met Bas jullie het laatste zetje geven om je op geheel eigen wijze in te zetten als vrijwilliger bij CKV Nieuwerkerk.
Met sportieve groet,
Bestuur CKV Nieuwerkerk