Over CKV Nieuwerkerk

Woord van de voorzitter

Oorspronkelijk bedoeld als een volleybalvereniging, opgericht in 1961, vanuit de huiskamer van de familie van Gulik, is onze club een korfbalvereniging geworden. Destijds gestart met één senioren- en één junioren team, inmiddels in meer dan vijftig jaar uitgegroeid tot een vereniging met meer dan 450 leden en ruim 40 teams.

In de loop der jaren is CKV Nieuwerkerk een van de grotere sportverenigingen in de regio geworden. Een vereniging waar leden zich snel thuis voelen.Sinds oktober 2011 korfbalt CKV Nieuwerkerk in haar “eigen” Sporthal de Kleine Vink, de sporthal waar ook de eigen kantine is gevestigd. Vanaf de zomer van 2013 zijn daar ook de (drie) buitenvelden gerealiseerd zodat er zowel voor veld- als zaalkorfbal gespeeld kan worden op sportcomplex De Kleine Vink. Dit is goed voor de verenigingsband.

Maar CKV Nieuwerkerk is meer dan alleen korfbal! Zo organiseert de vereniging voor haar leden onder andere: een Sinterklaasavond, feestavonden, spelletjes avonden en natuurlijk het jaarlijkse jeugdkamp.

Bij CKV Nieuwerkerk wordt op elk niveau gekorfbald, dus voor iedereen is er wel een passend team.

Meer over onze club