Verenigingsregels CKV Nieuwerkerk

We willen een vereniging zijn waar iedereen veilig en plezierig kan sporten. Een vereniging waar iedereen zich veilig voelt om zich te ontwikkelen binnen de sport. Binnen onze vereniging is daarom geen plek voor grensoverschrijdend gedrag. We hebben een open cultuur waardoor we elkaar aan spreken als iemand zich toch op een grensoverschrijdende manier gedraagt.

Binnen CKV Nieuwerkerk gaan we normaal met elkaar om. Behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden.

• Iedereen is welkom en wij respecteren elkaar om wie wij zijn.
  • Wij zorgen samen voor een positieve sfeer en een sportief klimaat.
  • Wij spreken elkaar aan op verkeerd gedrag.
  • Als er problemen zijn, maken we er melding van bij de vereniging.
  • Vloeken, schelden en pesten willen we niet op onze vereniging.
  • Wij laten de spelers hun spel spelen, plezier staat bovenaan.
  • Wij tonen op deze vereniging waardering voor de scheidsrechter.
  • Op deze vereniging gaan wij allemaal zorgvuldig om met onze accommodatie en materialen.

Heb je een probleem met iemand? Bespreek het met degene die dit veroorzaakt. Als dat niet mogelijk is ga dan naar de coördinator van jouw leeftijdscategorie (JTC/TC), het bestuur of één van de vertrouwenspersonen. Bij deze personen kun jij terecht met jouw verhaal, zij denken met je mee voor een goede oplossing. De contactgegevens van deze personen zijn te vinden op de site.