Club van 50

In januari 2019 heeft de PR-commissie van CKV Nieuwerkerk de CKV Club van 50 opgericht. Een onafhankelijk Club binnen korfbalvereniging CKV Nieuwerkerk. De CKV Club van 50 ondersteunt de korfbalvereniging in de brede zin van het woord. Op dit moment heeft de Club ongeeveer 80 leden. In de kantine hangt sinds begin 2023 een mooi nieuw bord met daarop alle namen van de leden. Elk jaar betalen deze leden een bijdrage van 50 euro of een veelvoud daarvan. Met de opbrengsten van deze CKV Club van 50 worden allerlei initiatieven gefinancierd.

Veel leden van CKV Nieuwerkerk zijn al op diverse manieren betrokken bij de korfbalclub. Met de introductie van de CKV Club van 50 wilde de PR-commissie bijdragen aan een extra structurele ondersteuning van de korfbalvereniging. Van de bijdragen kunnen we alle leden meer en betere faciliteiten bieden. Staat u ook achter dit prachtige initiatief en wilt u de club steunen voor dit en toekomstig mooie initiatieven? Word dan nu lid van de CKV Club van 50!

Voor de hele vereniging!

De opbrengsten van de CKV Club van 50 komen ten goede aan zaken waar de hele vereniging van profiteert (dus breedte- en topsport) en die niet gedekt worden door de normale begroting. Hierbij kan gedacht worden aan speciaal materiaal voor de jeugd, aanleg en onderhoud glasvezel, aanleg/onderhoud terras en speeltuin, verfraaien van het clubhuis, trainingsjassen voor jeugdtrainers, clinics voor de jeugd, een supportersbus naar belangrijke wedstrijden, bussen naar de jeugdkamp, livestream, etc. Met andere woorden, heel CKV Nieuwerkerk profiteert van de opbrengsten van de CKV Club van 50.

Investeringen

De afgelopen jaren zijn door de CKV Club van 50 onder meer scorebordjes voor in de zaal aangeschaft, zodat het publiek van veld 1 en 3 bij de wedstrijden van de E en F ook weet wat daar de stand is. Ook heeft de CKV Club van 50 de shirtjes van het Team van de Week in het zaalseizoen gesponsord. In tijden van Corona heeft de Club een bijdrage geleverd voor de aanschaf van handzeep. De grootste bijdragen van de Club is tot dusverre gegaan in de aanschaf van een glasvezelverbinding op de Kleine Vink en een breed-beeldcamera. Voor het jeugdkamp is al een aantal keer de bus naar het kamp gesponsord en in april 2023 (toen Nieuwerkerk met ruim 300 mensen aanwezig was bij de NK finale van de D1) is een deel van de jeugdbus naar Ridderkerk betaald door de Club van 50.
De komende jaren wil de Club het liefst investeren in het terras (denk aan muziek, beplanting, meubels en een buitentap)

Hoe werkt de CKV Club van 50?

Eenmaal per seizoen organiseert CKV Nieuwerkerk een bijeenkomst voor de CKV-Club van 50. Tijdens deze bijeenkomst bepalen de leden van de Club van 50 aan welke doelen het geld wordt besteed. CKV Nieuwerkerk zorgt voor een leuke avond met een gevarieerd programma! Alle leden van de CKV-Club van 50 zullen worden genoemd op de website van CKV Nieuwerkerk en op het bord dat hangt in de kantine.

Wie kan er lid worden?

Iedereen die CKV Nieuwerkerk een warm hart toedraagt, kan lid worden. Vrienden, vriendinnen, opa’s, oma’s, vaders, moeders, buren, etc. Ook bedrijven kunnen lid worden. Het gaat wel om individuen, dus teams of commissies van CKV Nieuwerkerk kunnen geen lid worden van de CKV-Club van 50.

Wat zijn de kosten?
De kosten van de CKV-Club van 50 bedragen, niet geheel verrassend, €50 ,- per jaar. Het kan gaan om een bedrag dat een veelvoud is van €50,- (€100,- of €150,- is bijvoorbeeld ook toegestaan). Na je inschrijving ontvang je van ons een betaalverzoek voor het door jou gekozen bedrag. Daarna ontvang je van ons een keer per jaar een betaalverzoek. (medio november).

Hoe kan je lid worden?
Heb je interesse om lid te worden? Mail dan naar clubvan50@ckvnieuwerkerk.nl. Je krijgt dan het inschrijfformulier en huishoudelijk reglement toegestuurd. Scan het volledig ingevulde en ondertekende formulier en mail dit naar clubvan50@ckvnieuwerkerk.nl.