Sponsor worden?

Het sponsoren van CKV Nieuwerkerk kan op vele manieren. Wat te denken van shirtsponsoring, trainingspakken, advertenties op de website, reclameborden langs het veld, balsponsor in de zaal of het sponsoren van een speciale activiteit? Kortom te veel om op te noemen en veel is bespreekbaar.

Wat kunnen wij als een van de grootste verenigingen van de regio l voor uw bedrijf betekenen? Uw bedrijf promoten bij een familiesport bij uitstek, vertegenwoordigd in alle leeftijden!

Als u geïnteresseerd bent in de vele mogelijkheden of eens een keer de sfeer wilt proeven van de korfbalwereld, neem dan contact op met: Gert Pierik, telefoon 06 27119143 of stuur een E-mail

MOGELIJKHEDEN VAN SPONSORING BIJ

CKV NIEUWERKERK

Bordsponsoring

Er zijn bij CKV Nieuwerkerk veel verschillende vormen van sponsoring mogelijk. Allereerst bestaat er de mogelijkheid om een reclamebord te plaatsen. Daar kunnen wij verschillende mogelijkheden voor aanbieden. Zo kan er een bord langs het kunstgrasveld worden geplaatst, langs het terrein met zicht vanaf de Laan van Avant-Garde of de A20, bij het elektronische scorebord of op een van de sponsordoeken in de sporthal (die het hele jaar door wordt gebruikt voor gym en ook andere sporten). Uiteraard is een combinatie van bovenstaande mogelijkheden ook mogelijk

Sponsoring trainingspakken, inschietshirt en sporttassen

U kunt er ook voor kiezen om trainingspakken, inschietsshirts en/of sporttassen van een ploeg te sponsoren. Een unieke kans om uw bedrijf binnen de korfbalsport te promoten en om uw sponsorploeg er prachtig bij te laten lopen. Nieuwerkerk loopt al jarenlang in mooie kleding van het sportmerk Erima. Meerdere teams hebben inmiddels een sponsor voor het inschietshirt of het trainingspak. De aanschafprijs en sponsorbijdrage voor deze vorm van sponsoring zijn lager dan bij de sponsoring van wedstrijdshirts.

Shirtsponsoring

Het is uiteraard mogelijk om het logo van uw bedrijf op het wedstrijdshirt van een van de teams van CKV Nieuwerkerk te plaatsen. In samenwerking met onze partner SportEmotion (Erima leverancier) kunnen wij uw logo plaatsen op het prachtige shirt van CKV Nieuwerkerk.

De afgelopen jaren heeft de PR-commissie diverse nieuwe shirtsponsors aangetrokken. Zo spelen alle F-teams in shirts van Open Maatwerk en dragen alle E-pupillen shirts van Buro Bouwfysica en Eye for growth. De A-junioren worden allemaal gesponsord door Supermarkt Jumbo Kraan en de D-pupillen lopen in shirts van Makelaar Lagendijk (Damiët Verbeek). Voor de jeugdteams zijn we wel op zoek naar nieuwe shirtsponsors voor de C- en B-Teams. Bij de senioren wordt onze selectie al een paar jaar gesponsord door een groep selectiesponsors. Momenteel zijn dat Krabbendam, Blok hoveniers, Alfa accountants en Knaap. Verder hebben we bij de senioren trouwe shirtsponsors als Bij Bourgondisch, H-W tuinen en Samen Beperkt.  Voor enkele seniorenteams zijn we nog op zoek naar een shirtsponsor.

Andere mogelijkheden van sponsoring
Naast bovengenoemde opties kunnen wij u ook nog aanbieden:
  • Het plaatsen van uw logo als banner op onze goed bezochte en prachtige nieuwe website ckvnieuwerkerk.nl;
  • Het plaatsen van uw logo op het grote tv-scherm in de kantine;
  • Balsponsor bij wedstrijden van het eerste of play-off wedstrijden van de jeugd.
Kortom, genoeg sponsormogelijkheden bij CKV Nieuwerkerk. Neem vrijblijvend contact op via pr@ckvnieuwerkerk.nl of spreek een van onze leden aan.

PR-commissie CKV Nieuwerkerk