BESTUUR

Een voltallig bestuur!!

Beste leden van CKV Nieuwerkerk,

Op de Algemene Ledenvergadering van een aantal weken geleden konden we het al melden; een voltallig bestuur!!

Nadat vorig jaar het bestuur op enig moment nog maar uit 3 personen bestond, waren er grote zorgen. Hoe kunnen we het besturen van de club continueren met zo’n klein clubje mensen? Niet dat er geen vrijwilligers meer waren hoor; gelukkig waren en zijn die er nog op heel veel fronten. Echt interesse in het bestuurswerk was er helaas niet.

Na twee noodoproepen vorig jaar, kwamen er gelukkig toch wat namen bovendrijven. Na wat gespreken en wat nadenken door die en gene, is het fantastisch dat we uiteindelijk toch snel weer een voltallig bestuur hebben!

Voor de duidelijkheid en volledigheid hieronder de samenstelling van het huidige bestuur:

Hierbij is ook gelijk toegevoegd de portefeuille/ commissie die daar onder valt

Portefeuille
Voorzitter Arjan Dijkshoorn PR
Secretaris José Potuyt Jeugdcommissie
Penningmeester Rob van Sprang Scheidsrechterszaken
Vrijwilligerszaken Jolanda Veens
Algemeen lid Ronald Verbeek (Jeugd)technische zaken
Algemeen lid Emmo van Herk Beheer
Algemeen lid Sander Thomas Horeca

Zelf heb ik mij in de vorige aflevering al voorgesteld. Hieronder stellen de overige 4 nieuwe / herintredende bestuursleden zich voor:

“Ik ben José Potuyt en korfbal sinds mijn 4e. Het korfbalveld verhuisde naar onze straat en zo kwam ik met de sport in aanraking. Ik heb eerst bij Vriendenschaar in mijn woonplaats Bodegraven gespeeld en in 2010 heb ik de overstap naar Nieuwerkerk gemaakt. Ik wilde graag hogerop komen en dat is zeker gelukt; niet alleen als selectiespeler, maar ook als trainer van de C1. Ik ben getrouwd met Derk en samen hebben we twee kinderen, Coen van 6 jaar en Nina van 3 jaar. Na mijn zwangerschappen ben ik in Nieuwerkerk 3 gaan spelen, vorig jaar nog een seizoen in de selectie en dit jaar zijn we met Nieuwerkerk 4 een nieuw team gestart. Het werd ook tijd om meer voor de club te doen en zo kwam ik met Judith in gesprek over het secretariaat. Ik ga mijn best doen om haar zo goed mogelijk op te volgen!”

“Ik ben Jolanda Veens en ben al ruim 45 jaar lid van CKV Nieuwerkerk. Begonnen toen de korfbal nog bij de voetbal in de kleedkamers zat. Ben al van vele commissies lid geweest en heb ongeveer 16 jaar geleden samen met Annemiek de Kangoeroe Klup gestart. Sinds de AVL ben ik bestuurslid voor vrijwilligerszaken. Er wordt door alle leden van de club al een berg werk verzet als vrijwilliger. Er blijven altijd onbezette vacatures, deze hoop ik samen met jullie in beeld te brengen en in te vullen. Tot ziens bij de Kleine Vink.”

“Hallo CKV’ers, De meeste kennen mij inmiddels toch wel, maar een kleine intro kan geen kwaad! Mijn naam is Sander Thomas, 33 jaar en al enige tijd samen met Patricia, we hopen eerdaags ouders te worden van ons eerste kind! Geboren en getogen in Nieuwerkerk en sinds 2003 lid van deze mooie club. Ik ben erin gestonken via schoolkorfbal en toen is het blauwzwarte virus steeds verder mijn leven binnengedrongen. Behalve korfbal heb ik nog voetbal als hobby, ben ik een fanatieke (bord)speler en je kunt me wakker maken voor kaas en lasagna. Op dit moment speel ik mijn wedstrijden nog in Nieuwerkerk 8, en snoep ik ook een beetje buiten te deur, want bij KCR uit Ridderkerk coach ik samen met Patricia de B1. Ik ben enorm trots om in het bestuur plaats te nemen van deze prachtige club. Samen met mijn medebestuursleden hebben we een mooi team met veel variatie. Tot snel allemaal op de club! “

Emmo van Herk stelt zichzelf voor in de bijlage via deze link

Namens het bestuur; op naar een goede samenwerking met iedereen die zich op welke wijze dan ook, inzet voor de club!

Gr de voorzitterdt