Kampioenskansen zaal 2023-2024

Het zaalseizoen 2023/2024 is zo goed als klaar! We hebben de nodige kampioenen kunnen huldigen! Zie hieronder het overzicht van onze kampioenen! Woensdag 20 maart is de laatste kampioenswedstrijd bij de jeugd. Helaas is de C5 geen kampioen geworden. Het Midweek-team kan nog kampioen worden.

Nieuwerkerk F1

De F1 speelde al een heel mooi zaalseizoen. Maar zaterdag werd dit fantastische seizoen op nog betere wijze afgesloten. Concurrent Albatros F1 had tot zaterdag alles gewonnen en ook met 7-8 van Nieuwerkerk. Albatros F1 was vorige week al kampioen geworden. Zaterdag was de laatste wedstrijd en die ging tussen Albatros en Nieuwerkerk. In Zwijndrecht kon Nieuwerkerk F1 kampioen worden en dan samen met Albatros bovenaan eindigen. Het was heel lang heel spannend, zo stond het kort na rust 7-8 voor Nieuwerkerk. Maar in de slotfase was het Nieuwerkerk F1 dat de klok sloeg! Een hele mooie 10-15 overwinning op het sterke Albatros. En dus KAMPIOEN! Super goed gedaan F1. Op doelsaldo hebben jullie Albatros F1 zelfs nog ingehaald. Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk E3 KAMPIOEN!

Nieuwerkerk E3 is kampioen geworden op zaterdag 9 maart. De ploeg speelde toen de kampioenswedstrijd thuis tegen Olympia E1. De nummer 3 van de ranglijst en die wilden de titel niet cadeau doen bij Nieuwerkerk. Olympia speelde fanatiek en zo werd het een spannende wedstrijd. Nieuwerkerk E3 bleef goed rustig en na een 1-0 voorsprong werd het 3-1 bij rust. In de tweede helft via 4-2 en 5-3 uiteindelijk een 6-3 overwinning! Heel goed gedaan E3. Nu kampioen met 22 punten uit 12 wedstrijden! Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk E1 KAMPIOEN!

Ook de E1 werd zaterdag 9 maart al kampioen! Zij wonnen die dag hun kampioenswedstrijd bij KCR E1 met 5-8! Afgelopen zaterdag speelden de kampioenen hun laatste wedstrijd van het seizoen. RWA werd met 18-8 verslagen in de Kleine Vink. En zo is de E1 op 22 punten uit 12 wedstrijd geëindigd. Ongeslagen kampioen en maar liefst vijf punten voorsprong op de nummer 2 PKC E1. Echt een hele knappe prestatie van onze E1! Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk D1 KAMPIOEN en kwartfinale Playoffs

De D1 speelde zaterdag 9 maart onverwachts al de kampioenswedstrijd! Concurrent TOP D1 verloor in de ochtend met 11-10 bij Avanti. Daardoor werd de uitwedstrijd bij Fortuna de kampioenswedstrijd van de D1 in de Hoofdklasse. Na een 6-9 ruststand won onze D1 met 10-15 in Delft. Zo is de D1 voor het tweede seizoen op rij kampioen in de Hoofdklasse. Goed gedaan! Gefeliciteerd. Zaterdag 16 maart was de laatste competitiewedstrijd. Dalto D1 was de tegenstander en die moesten winnen om de kwartfinale te bereiken. Dat deed Dalto D1 heel overtuigend en zo verloor Nieuwerkerk D1 net als vorig jaar de laatste reguliere competitiewedstrijd als kampioen. Nu gaat de ploeg zich opmaken voor de kwartfinale tegen HKC D1. Zaterdag 23 maart om 11:00 uur in De Kleine Vink

Nieuwerkerk 4 KAMPIOEN

Nieuwerkerk 4 is het eerste seniorenteam dat kampioen is geworden. Het vierde won zaterdag 9 maart de kampioenswedstrijd bij KCR 5 met 15-16. Ook de laatste wedstrijd werd zaterdag 16 maart met 21-8 gewonnen van RWA 4. Ongeslagen kampioen met 28 punten uit 14 wedstrijden en dus een heel mooi kampioenschap! Promotie ook naar de Reserve 2e klasse. Gefeliciteerd Nieuwerkerk 4!

Nieuwerkerk Midweek

Ons midweek team moet nog 1 wedstrijd in de zaal, thuis tegen Korbis. Winnen = kampioen!! Succes!!!