Kampioenen jeugdteams Nieuwerkerk

Update zaterdag 15 oktober: Nieuwerkerk F3, F5 en C2 zijn kampioen geworden! Gefeliciteerd!

Update zaterdag 8 oktober: Nieuwerkerk F1, E6, E7 en D4 zijn kampioen geworden! Gefeliciteerd! Verder nog kampioenskansen voor de F3, F5, E1, D1, C2, B3 en B2. Succes zaterdag!

F-teams

Nieuwerkerk F1 werd zaterdag de eerste kampioen! Het was een spannende kampioenswedstrijd tegen Phoenix F1. Bij rust was het 3-3 en na rust kwam Phoenix op 3-4. Daarna schakelde de F1 een tandje bij! Vier doelpunten op rij en het was 7-4. Phoenix mocht zelfs de superspeler inzetten. Het eindigde met een knappe 9-6 overwinning voor Nieuwerkerk F1. Kampioen en een feestje! Gefeliciteerd Jessica, Annelies en de kids! Ook de laatste wedstrijd werd zaterdag 15 oktober gewonnen. Bij Weidevogels werd het maar liefst 6-17. Met 12 punten dus bovenaan en de sponsor nam de kampioenen mee naar de McDonalds!

Ons jongste team is de F5 en ook zij doen het goed! Zij speelden zaterdag hun kampioenswedstrijd tegen en bij Fortuna. Thuis had Fortuna nog met 4-5 gewonnen. Nieuwerkerk stond 1 puntje voor op de ranglijst, dus een gelijkspel was genoeg voor de F5! En wat was het spannend! Het werd uiteindelijk 5-5! Door dit gelijke spel werd de F5 kampioen met 9 punten. Fortuna op 1 puntje achterstand. Heel goed gedaan van onze nieuwelingen! Gefeliciteerd F5 en natuurlijk coach Jasper!

Ook Nieuwerkerk F3 werd zaterdag 15 oktober kampioen! In een echte kampioenswedstrijd tegen concurrent RWA F2 ging het om de knikkers! Beide teams op 8 punten. Nieuwerkerk F3 was met 10-6 te sterk en werd zo kampioen! Heel goed gedaan ook van deze jonge ploeg en coach Wilbert!

Gefeliciteerd F3! Feest!

E-teams

Bij de E-teams van Nieuwerkerk zijn er uiteindelijk twee kampioenen.

Zaterdag werd Nieuwerkerk E7 kampioen! Zij wonnen zaterdag 8 oktober de kampioenswedstrijd uit bij Olympia met maar liefst 1-8! Heel knap! Vijf wedstrijden gespeeld en allemaal gewonnen. Gefeliciteerd E7 en coach Lalita! De kampioenen sloten 15 oktober af met een 6-4 nederlaag tegen KOAG E1, waardoor KOAG ook nog kampioen werd.

Ook Nieuwerkerk E6 is kampioen met vijf gewonnen wedstrijden! Super! De feestwedstrijd tegen KCC E4 werd met maar liefst 20-0 gewonnen! Wat een mooie uitslag. Heel knap. Goed gedaan coach Max en zijn kids! Ook de laatste wedstrijd werd zaterdag nog even met 10-1 gewonnen van KCR E3. 82 doelpunten in zes wedstrijden is echt heel goed!

Helaas is het de E1 zaterdag 15 oktober niet gelukt om kampioen te worden. In de kampioenswedstrijd thuis tegen KVS wist KVS met 4-5 te winnen, waardoor zij kampioen werden. Felicitaties voor KVS E1! Wat een leuke competitie was dit!

D-teams

Bij de D-teams van Nieuwerkerk hebben we uiteindelijk 1 kampioen kunnen noteren!

Eerst de D4! Zij zijn ongeslagen kampioen geworden! Gefeliciteerd D4! Zes wedstrijden allemaal gewonnen en dus 12 punten. Zaterdag 15 oktober de laatste wedstrijd en gewoon met 16-5 winnen van IJsselvogels D2. Wat een mooie uitslag! Daarna lekker naar de McDonalds om de titel te vieren en daar zagen zij de spelers van de F1!

Helaas is de D1 geen kampioen geworden. In de kampioenswedstrijd bij Albatros was Albatros de eerste helft veel te sterk (7-2). Nieuwerkerk D1 knokte zich nog goed terug naar 7-5, 8-6 en 9-7. Maar uiteindelijk won Albatros met 10-8. Zij werden kampioen! Felicitaties voor Albatros D1.

C-teams

Nieuwerkerk C2 wist te verrassen. Bij kampioen Excelsior C1 werd met 6-7 gewonnen. We twijfelen eigenlijk een beetje of de C2 wel echt kampioen is geworden, zij spelen immers wedstrijdkorfbal en dan telt het onderling resultaat. Maar acht, een feestje is altijd leuk en de C2 heeft het heel goed gedaan!

B-teams

Bij de B-teams van Nieuwerkerk geen kampioenen. Wel staat de B1 heel knap en goed bovenaan in de B-hoofdklasse.

CKV Nieuwerkerk