Buro Bouwfysica en Eye For Growth gezamenlijke nieuwe sponsors E-teams

Met veel plezier kan de PR-commissie bekend maken dat de bedrijven Buro Bouwfysica van Jos Reijnierse en Eye For Growth van Masja Sies de nieuwe shirtsponsors zijn van de gehele E-lichting! Jos en Masja tekenden samen een sponsorcontract voor de periode van drie jaar. Prachtig nieuws voor onze club en natuurlijk voor de E-teams!

De afgelopen jaren sierde het bedrijf JDriven van Rob Brinkman de shirts van de E-pupillen. CKV Nieuwerkerk heeft met 10 teams het grootste aantal E-teams van heel Nederland!
We zijn JDriven natuurlijk heel erg dankbaar voor de mooie sponsoring van de afgelopen jaren. Wel moesten we nu op zoek naar een nieuwe sponsor en het liefst weer voor de hele E-lichting.
Met zo’n groot aantal kinderen (bijna 60) is dat natuurlijk geen gemakkelijke opgave. We zijn dan ook heel blij en trots met de twee nieuwe sponsors van onze E-lichting.
Buro Bouwfysica (Buro Bouwfysica – Adviseurs voor akoestiek, bouwfysica, brandveiligheid en duurzaamheid) en Eye For Growth (Home – Eye For Growth) staan de komende drie jaar samen op het shirt van alle E-teams.
Eye For Growth op de voorkant en Buro Bouwfysica op de achterkant. Voor alle kinderen een prachtig nieuw wedstrijdshirt van Erima, waardoor de hele jeugd van CKV Nieuwerkerk (en dat is een unicum) momenteel in hetzelfde wedstrijdshirt speelt.
Voor de E1 en E2 hebben Buro Bouwfysica en Eye For Growth extra uitgepakt. Deze twee teams kregen van de sponsors ook nog eens een mooi wit inschietshirt, een rokje of broekje en binnenkort een sporttas. En dat allemaal met hun eigen nummer.
Wat gaaf! En wat waren alle kinderen trots op hun nieuwe kleding.
Maandagavond was sporthal de Kleine Vink volgelopen voor de onthulling van de nieuwe sponsors en de nieuwe shirts. Uiteraard waren Masja Sies en Jos Reijnierse zelf ook aanwezig.
Zij vertelden de kinderen en hun ouders wat over hun bedrijf. Zo bleek Eye For Growth (oog voor groei) mooi te passen bij de ontwikkeling van de E-spelers en is de veiligheid waar het bedrijf van Jos garant voor staat natuurlijk ook belangrijk in de sport.
Ook hebben beide sponsors een enorme passie voor de sport korfbal. Na deze woorden kreeg elk team de shirts en gingen ze in hun nieuwe shirt gelijk op de teamfoto die binnenkort op de website staan.
Daarna met z’n allen op de middenstip op de foto met de nieuwe sponsors! En natuurlijk werden daarbij de shirtjes ook nog even omgedraaid zodat beide logo’s goed op de foto staan!
CKV Nieuwerkerk is Buro Bouwfysica en Eye For Growth, en in het bijzonder natuurlijk Jos en Masja, zeer erkentelijk voor deze sponsoring! We zijn blij met het vertrouwen dat beide bedrijven hebben in CKV Nieuwerkerk.
De kick-off maandagavond was zeer geslaagd! Prachtig om de kinderen met een grote glimlach te zien in hun nieuwe shirt. Dat is waar Masja en Jos het voor doen, maar wij natuurlijk ook als PR-commissie.
We kijken uit naar de komende jaren samenwerking met deze nieuwe sponsors!
Heeft u met uw bedrijf ook interesse naar de sponsormogelijkheden bij CKV Nieuwerkerk, bijvoorbeeld zo’n mooi wit inschietshirt voor het team van uw kind, mail dan naar pr@ckvnieuwerkerk.nl
Buro Bouwfysica is een onafhankelijk adviesbureau op het gebied van akoestiek, brandveiligheid, bouwfysica en duurzaamheid. Het bedrijf houdt van het vak en helpt u graag bij het vinden van de optimale oplossing voor uw project. Deskundigheid, creativiteit en betrouwbaarheid staat bij Bouwfysica centraal. De dienstverlening richt zich zowel op architecten, aannemen en ontwikkelaard als op gemeenten, woningcorporaties en particuliere opdrachtgevers. Zie meer: Buro Bouwfysica – Adviseurs voor akoestiek, bouwfysica, brandveiligheid en duurzaamheid
Eye for Growth helpt mensen, teams en organisaties groeien. Dat doen ze bij Eye For Growth volgens de principes van Lean. Het uitgangspunt? De klantwaarde vergroten, door de wensen van jouw klant centraal te zetten. Uit onderzoek blijkt bovendien dat Lean denken en werken maar liefst 10 tot 15% efficiencyverbetering oplevert. Eye For Growth heeft oog voor de groei van jouw organisatie en helpt jou de route naar voren te bepalen. Zie meer: Home – Eye For Growth

PR-cie CKV Nieuwerkerk