PR

Sponsor JAN VERBEEK ADVIES steekt Nieuwerkerk E4 in het nieuw

Jan Verbeek heeft zich vorig jaar als sponsor van trainingspakken verbonden aan CKV Nieuwerkerk. Vorig jaar droeg Nieuwerkerk E6 zijn trainingspakken met veel trots. Jan Verbeek Advies staat voor Modern onderwijs. Afgelopen week stak Jan Verbeek Nieuwerkerk E4, het team van zijn kleindochter Lynn, in het nieuw. Nieuwe pakken met het nieuwe logo van zijn onderneming.
Verbeek sprak de kinderen bij de overhandiging van de trainingspakken kort toe en legde hen uit wat advies eigenlijk is. Het is het geven van goede raad, net zoals de trainers Jessica en Martijn aan hun spelers geven. Daarna trokken de kinderen en trainers snel hun mooie nieuwe pakken aan en gingen ze met de sponsor op de foto.
CKV Nieuwerkerk is Jan Verbeek zeer erkentelijk voor deze sponsoring en de nieuwe trainingspakken voor Nieuwerkerk E4.
Lijkt het jou ook leuk om het team van je kind of kleinkind in het nieuw te steken, neem dan contact op met pr@ckvnieuwerkerk.nl

Hieronder wat foto’s van de E4 in hun pakken van Jan Verbeek Advies.