Nieuwerkerk talenten geselecteerd voor RTC <15

Afgelopen weken vonden er selectietrainingen plaats voor RTC Rotterdam <15. Ca 30 talenten uit de regio van onder meer IJsselvogels, KCC, KOAG, Korbis en RWA  streden voor een plekje in het RTC team. De jeugdige Nieuwerkerk talenten Famke Laan, Helena Pierik, Matthijs van Schaik, Bart Dijkshoorn en Jip Korteweg werden geselecteerd en mogen nu in de herfstvakantie met RTC Rotterdam strijden tegen andere RTC’s bij DeetosSnel tijdens het Pre Challenge toernooi.

In de Kerstvakantie speelt het team in de Rotterdam Topsporthal tijdens de Korfbal Challenge tegen RTC’s uit heel Nederland. Namens Nieuwerkerk zal ook Raph van de Burgt deelnemen aan deze toernooien. Hij komt echter uit voor RTC West >15. Namens de JTC wensen we alle zes heel veel plezier en succes!