Nieuwerkerk 7 kampioen

Nieuwerkerk 7 is afgelopen zaterdag op een snoeihete maar kolkende Kleine Vink kampioen geworden!
Vitesse 7 werd door een indrukwekkende sprint na rust aan de kant gezet: 12- 10.

Nieuwerkerk 7 dacht eerder vorige week het kampioenschap al binnen te hengelen. Echter werd er toen in een minstens zo warm Pijnacker nog verloren met 9- 7.
In deze herkansing was het dus wel raak, na eerdere overwinningen op Excelsior, Twist, KCR en KOAG.

Een knappe eerste plaats nadat deze ook al gehaald op het veldseizoen in het najaar! Tevens nam Nieuwerkerk 7 afscheid van Ralph, die na een indrukwekkende korfbalcarrière zijn korfbalschoenen in de wilgen zal gaan hangen, bedankt Ralph

Nieuwerkerk 7 wil langs deze weg ook alle invallers ook bedanken! Zonder jullie had dit team vol zwangere dames het niet gered: Annelies, Marry, Sandra, Rosanne, Kimberley, Marjolein, bedankt!!!!