JTC / PR

Joshua van Bronckhorst kiest voor Nieuwerkerk

De 17-jarige Joshua van Bronckhorst speelt volgend jaar in de junioren van CKV Nieuwerkerk. De speler van KOAG heeft de afgelopen periode een bewuste keuze gemaakt. Ondanks de interesse van andere clubs ziet Joshua bij Nieuwerkerk veel perspectief voor zijn twee laatste jaren in de junioren.

Joshua woont in Krimpen en speelt al zijn hele korfbalcarrière bij KOAG. Met KOAG A1 speelt hij dit jaar in de Overgangsklasse. Op het veld is hij gehandhaafd met zijn ploeg maar in de zaal helaas gedegradeerd naar de 1e klasse. Persoonlijk was het een mooi seizoen voor de lange speler van KOAG A1. Joshua werd opgenomen in de voorselectie van Oranje u17 (samen met de Nieuwerkerkse Britt Laan) en geselecteerd voor Zuid West u19 (samen met de Nieuwerkerkers Bas van Schaik en India v.d. Burgt). Joshua is ambitieus en benieuwd waar zijn plafond als speler ligt. In de talentvolle juniorenselectie van CKV Nieuwerkerk hoopt hij zich op een hoger niveau verder te kunnen ontwikkelen.

Van harte welkom Joshua!