Scheidsrechters

HOERA’TJE VOOR ALLE SCHEIDSRECHTERS

Zonder scheidsrechter geen wedstrijd… Het is een cliché, maar wel een waarheid als een koe.

Beter laat dan nooit, maar deze week (van vorige zaterdag tot en met morgen) is het de week van de scheidsrechter. Een week waarin de scheidsrechter nét iets meer aandacht krijgt. En terecht ! Zij doen ontzettend goed werk. Soms is het ondankbaar, maar gelukkig veel vaker geeft het ook voldoening en is het gewoon super leuk om te doen. Hoe dan ook, als vereniging vullen wij de week van de scheidsrechter in door alle externe scheidsrechters die afgelopen week te gast waren en morgen zijn een kleine attentie te overhandigen. Natuurlijk zijn alle scheidsrechters goud waard, ook onze eigen leden die in de ochtend bij de jeugd, of in de middag bij de junioren en senioren in het breedtekorfbal hun wedstrijdje fluiten. Een super compliment aan jullie allemaal !

Ook even een moment om onze eigen scheidsrechters die extern fluiten in het zonnetje te zetten. Zij zorgen ervoor dat alle wedstrijdteams van Nieuwerkerk keurig met 0 punten aan de competitie kunnen beginnen (en niet met -1 of -2) en dat de club geen of nauwelijks boetes krijgt voor het fluiten van te weinig wedstrijden. Dus GROTE DANK aan: Frank, Jordy, Jelmer, Ronald, Matthijs, Sander, Marlise en René !!

Marlise floot overigens afgelopen zaterdag haar eerste wedstrijd voor de bond weer sinds jaren. Geweldig !

Er zijn ook meerdere leden die zich aangemeld hebben voor de/een scheidsrechterscursus. Super fijn ! Mooie ontwikkelingen dus. Heb je ook belangstelling, laat het gerust weten op scheidsrechtercommissie@ckvnieuwerkerk.nl. We ontvangen je met open armen !

Als je morgen je wedstrijd speelt, denk er dan nog eens extra aan om respect te tonen voor de scheidsrechter en hem of haar na afloop hartelijk te bedanken voor de leiding.

Heel veel succes allemaal !

Scheidsrechtercommissie CKV Nieuwerkerk