DRINGEND SCHOONMAKERS GEZOCHT!

Zoals iedereen zal begrijpen is het schoonhouden van ons clubgebouw en de kleedkamers een essentieel iets om dagelijks sporten mogelijk te maken.

Helaas hebben degenen die ons clubgebouw afgelopen jaren hebben schoongehouden, aangegeven hier per heden mee te gaan stoppen. Uiteraard zijn we hen dankbaar voor het werk dat ze verricht hebben.

Daarbij is het zo dat Sportstichting Zuidplas, die afgelopen seizoen onze kleedkamers schoon hield, heeft aangegeven daar mee te gaan stoppen in verband met ondercapaciteit.
Voor de duidelijkheid: de verantwoordelijkheid van het schoonmaken van de kleedkamers tijdens de veldperiode ligt bij CKV Nieuwerkerk.

Wij zijn dan ook dringend op zoek naar mensen die een rol in willen spelen in het schoonhouden van de kantine en/of kleedkamers. Dit kunnen zijn oudere leden, ouders, opa’s en oma’s of misschien kent u in uw kennissenkring wel iemand.

Wij zien alle reacties graag tegemoet via beheer@ckvnieuwerkerk.nl.
Geef hierbij ook aan met welke frequentie u beschikbaar bent of andere informatie voor ons die relevant kan zijn. Ook kunt u daarbij uw vragen stellen die u wellicht heeft.

Oh ja, denk aub niet: iemand anders gaat dit vast wel doen!

Met vriendelijke groet,

Bestuur CKV Nieuwerkerk