Mark van den Brink nieuwe coach Nieuwerkerk 2

Na het bekendmaken van de nieuwe hoofdtrainers, is de TC van CKV erg blij ook de vacature van trainer / coach Nieuwerkerk 2 in te kunnen vullen.

Vanaf komend seizoen zal Mark van den Brink de technische staf van CKV Nieuwerkerk completeren. Mark (48) komt uit Waddinxveen en heeft al heel veel jaren trainerservaring op allerlei niveaus. In het verleden heeft Mark de selectie van het Leidse Sporting Trigon, destijds een overgangsklasser, onder zijn hoede gehad. De afgelopen seizoenen heeft hij bij buurman IJsselvogels gewerkt als trainer van de selectie en later de talentvolle junioren.

Een aantal Nieuwerkerkers kent Mark wellicht nog als coach van de talentvolle lichting van Korbis. Hij coachte Korbis B1 waar o.a. Jasper Marck in actief was.

Tot half juni dacht Mark nog om volgend seizoen een sabbatical te nemen, maar de interesse van Nieuwerkerk bracht hem snel op andere ideeën. De prettige gesprekken tussen Mark en de TC maakte voor hem duidelijk dat de potentie van de groep, de goede organisatie en de topsportmentaliteit uitstekend bij hem passen. Mark wil heel graag de uitdaging aangaan om te helpen bij het behalen van de ambities van CKV Nieuwerkerk.

Wij wensen Mark veel succes en plezier bij onze mooie club!

Voor meer informatie: ruudnieuwerkerk@gmail.com

CKV Nieuwerkerk