De JTC zoekt nog steeds een voorzitter

Beste leden van CKV Nieuwerkerk,

Met ingang van volgend seizoen zoekt de Jeugd Technische Commissie (JTC) een nieuwe voorzitter.

In het kort omschreven organiseert de JTC alles dat voor onze jeugdteams nodig is om te kunnen korfballen. Denk aan het indelen van de teams, het aanstellen van trainers/coaches en zorgen voor trainingsschema’s en oefenwedstrijden.

In de rol van voorzitter zit je de JTC-vergaderingen voor, die ongeveer 8 keer per seizoen plaatsvinden. Je coördineert samen met de overige JTC leden het samenstellen van de jeugdteams en de trainingsschema’s in lijn met het gezamenlijk bepaalde beleid. Je onderhoudt contact met het bestuur, andere commissies binnen de vereniging en de JTC leden. Waar nodig fungeer je als mede-gesprekspartner voor trainers, coaches en ouders ter ondersteuning van de JTC-coördinator. Per week kosten deze activiteiten ongeveer 2-4 uur.

Ons leuke team is op zoek naar een verbinder, iemand met humor, maar ook iemand die met overtuigingskracht het gemaakte beleid kan uitdragen. Je hebt een onafhankelijke opstelling, kunt besluiten nemen op basis van jouw eigen korfbalervaring en op basis van de input van de coördinatoren.

Herken je jezelf in bovenstaande en lijkt het je leuk om in deze rol een positieve bijdrage te leveren aan de vereniging? Of heb je misschien nog extra vragen? Stuur een mailtje naar jtc@ckvnieuwerkerk.nl en we nemen snel contact met je op!

Sportieve groet,

De JTC