PR

CKV gaat samenwerking aan met sportschool NINET8GYM

Samenwerking op het terrein van de Kleine Vink!

Sportschool NINET8GYM en korfbalvereniging CKV Nieuwerkerk slaan de handen ineen en gaan voor de komende drie jaar een samenwerking met elkaar aan! Er zullen ook regelmatig acties voorbij komen bij onze nieuwe partner. De eerste kunnen we hier alvast aankondigen. De ZOMERACTIE van NINET8GYM.

NINET8GYM

De organisatie van NINET8GYM bestaat uit een groep vrienden uit het jaar 1998. Zij vinden het belangrijk om fit te zijn en om in een fijne omgeving te kunnen sporten, waarin iedereen elkaar kan motiveren en zichzelf kan zijn. Uit deze visie is hun sportschool ontstaan.

Iedereen is welkom om bij NINET8GYM te sporten. Ervaren sporters en beginners. Ze staan voor persoonlijke begeleiding bij het sporten. Hun personal trainers, voedingsdeskundige en medewerkers helpen de sporters waar nodig en staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. Persoonlijke aandacht is belangrijk bij NINET8GYM.

De sportschool bevindt zich op het terrein van de Kleine Vink en ligt dus vlakbij de korfbal (Steenbakkerij 31). Meer informatie op www.ninet8gym.nl

Fitness voor de selectie en de A1

De nieuwe trainers van de selectie en de A1 hadden de wens dat hun spelers in een sportschool aan hun kracht kunnen werken. Dit samen met de korfbaltrainingen zou tot nog fittere en dus betere spelers moeten leiden. De TC en de PR-commissie van CKV Nieuwerkerk zijn daartoe in gesprek geraakt met de nieuwe sportschool NINET8GYM, die zich op 100 meter van ons complex bevindt.

Voor onze selectie en A1 betekent dit dat zij, met begeleiding van de professionals van NINET8GYM, aan de slag gaan in de sportschool. NINET8GYM beschikt over moderne faciliteiten en begeleiding. Ze zijn van plan om binnenkort al uit te breiden.

We zijn heel blij dat NINET8GYM de nieuwe fitness-partner van CKV Nieuwerkerk wordt voor de komende drie jaar.

Sponsordoeken

Als uiting van het partnerschap tussen CKV Nieuwerkerk en NINET8GYM komt er een reclamebord langs het hoofdveld en een reclamedoek in de sporthal te hangen.

Zomeractie

Om goed de zomer te beginnen, heeft NINET8GYM voor alle leden van CKV Nieuwerkerk (en ook voor jullie vrienden en vriendinnen) een mooie actie. Als je je voor 14 augustus inschrijft bij de sportschool, dan train je gratis tot september. Dus hoe eerder je je inschrijft, hoe langer je gratis sport. Voor elk lid dat jij daarna “aandraagt” bij NINET8GYM krijg je zelf ook nog eens een maand gratis sporten. Voor meer informatie mail naar info@ninet8gym.nl

We hopen natuurlijk dat veel van onze leden gebruik maken van deze mooie actie!

We zijn NINET8GYM erkentelijk voor het vertrouwen dat ze in ons hebben getoond en kijken uit naar de komende drie jaar van samenwerking!

CKV Nieuwerkerk