TC

Belangrijke Veranderingen in Technische Staf CKV Nieuwerkerk

CKV Nieuwerkerk kondigt aan dat trainer/coaches Jessica Zeevaart en Serge van den Hoorn hebben besloten om per direct afscheid te nemen van de club. Dit besluit komt voort uit de constatering dat de chemie tussen trainers en spelersgroep niet is waar eenieder op gehoopt hadden.

Om de continuïteit van het eerste team te waarborgen, hebben Martijn Reijm en Ronald Verbeek zich bereid verklaard om het eerste team voor de komende weken te trainen, coachen en voor te bereiden op de competitiewedstrijden. De Technische Commissie is hen zeer erkentelijk voor het op zich nemen van deze verantwoordelijkheden en gelooft dat dit een passende oplossing is op korte termijn.

De TC zal de komende weken benutten om zich te beraden over de invulling van de technische staf op langere termijn. De club benadrukt het belang van terugkeren naar de essentie: korfbal. De focus moet liggen op het herstellen van rust en enthousiasme rondom het eerste team, met als prioriteit het behalen van positieve resultaten in de aankomende weken.

CKV Nieuwerkerk is Zeevaart en Van den Hoorn dankbaar voor hun inzet en bijdrage, op het veld promoveerde het eerste nog naar het hoogste niveau. Voor verdere vragen en persinformatie kunt u contact opnemen met: Arno Reijm / tc@ckvnieuwerkerk.nl.