Ouders

AFTERPARTY ZATERDAG 6 APRIL – NA DE NK FINALE D1 – SAMEN NAGENIETEN VAN HET PRACHTIGE AVONTUUR!!

Zaterdag 6 april gaat een bijzondere en prachtige dag worden voor onze D1 talenten! Na een schitterend seizoen en winst in de kwart- en halve finale wist onze D1 zich te kwalificeren voor de finale om het Nederlands kampioenschap van aanstaande zaterdag in Den Bosch. Voor de derde keer op rij weet onze D1 de finale te bereiken in de hoofdklasse. Wat mogen we trots zijn op de jeugd van CKV Nieuwerkerk!

Tijdens de wedstrijden tegen HKC en Albatros is de D1 al enorm gesteund door de honderden blauw/zwarte supporters, hoe gaaf is dit voor onze kinderen uit de D1 en hoe trots kan je zijn op onze fantastische vereniging!! We hopen dan ook dat het zaterdag weer een volksverhuizing van CKV Nieuwerkerk richting Den Bosch gaat worden.

Voor onze D1 is het een geweldig avontuur en we zijn nu al enorm trots op wat ze hebben bereikt en vooral hoe onze kanjers er samen met Bas, Martijn en Robin als  één team samen staan!

De D1 speelt zaterdag om 12:30 uur de finale tegen Dalto D1 in Den Bosch.
Wij als ouders willen ongeacht de uitslag dit avontuur afsluiten bij De Kleine Vink met de spelers en alle supporters, want wat een feest hebben jullie er elke week van gemaakt!

De ouders van de D1 zorgen voor broodjes hamburger, salade en friet voor iedereen.
De drankjes zijn wel voor rekening van jezelf en goed voor de omzet van CKV Nieuwerkerk.

Wil willen jullie vragen om jezelf op te geven voor woensdag 3 april i.v.m. de voorbereidingen:
Aanmelding voor de D1 Afterparty

Hopelijk zien we jullie a.s. zaterdag met velen in Den Bosch en daarna in onze eigen kantine op de Kleine Vink!!

De trotse ouders van de D1