PR

Sponsoractie CKV bij Plus Nieuwerkerk (tot en met 25 mei)

CKV Nieuwerkerk doet mee met de mooie spaaractie bij Plus Nieuwerkerk. De eigenaar Jan-Joris nam twee jaar geleden de Plus in Dorrestein winkelcentrum over en wil met de supermarkt graag een bijdrage leveren aan lokale (sport)verenigingen in de buurt. Zoals nu met dit super initiatief door met deze spectaculaire spaaractie in totaal 10.000 euro ter beschikking te stellen. En CKV doet natuurlijk mee!

Vanaf 31 maart duurt de actie in totaal 8 weken tot en met 25 mei 2024. Klanten bij deze Plus supermarkt ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen een muntje die bij de uitgang in een speciale koker gedaan kan worden. Met het aantal muntjes wordt uiteindelijk berekend welk deel CKV van de totale 10.000 euro ontvangt. Hoe meer muntjes er ingeleverd worden, hoe hoger het sponsorbedrag voor CKV!

Dus allemaal naar de Plus in Dorrestein voor deze mooie spaaractie en stop je muntje in de CKV koker.

Zie ook: https://gouweijsselnieuws.nl/2024/03/30/plus-te-kulve-nieuwerkerk-geeft-e10-000-euro-weg/