Voedselbankactie voor Voedselbank Zuidplas io

Na het leuke succes van vorig jaar willen we ook dit jaar een actiedag houden voor de Voedselbank. DIt jaar voor Voedselbank Zuidplas io.
Hoewel er een flink aantal gezinnen gebruik maakt van de Voedselbank in onze gemeente is er tot op heden nooit een Voedselbank in de gemeente opgezet maar daar komt verandering in! Zie onderstaand artikel voor meer informatie.
Waar we vorig jaar de Voedselbank van Capelle blij hebben gemaakt met veel producten willen we dit jaar als Nieuwerkerkse club ons steentje bijdragen aan Voedselbank Zuidplas.
Daarom houd CKV Nieuwerkerk zaterdag 20 april, de dag waarop voor Nieuwerkerk 1 de competitie thuis weer van start gaat, de gehele dag producten in en heb je de mogelijkheid om de komende dagen via de QR code een donatie te doen die geheel ten goede komt aan Voedselbank Zuidplas.
Voedselbank Zuidplas heeft de volgende boodschappenlijst van producten waar ze om zitten te springen:
  • koffie gemalen
  • thee groen en zwart
  • brinta of muesli
  • zonnebloemolie
  • maandverband
We hopen dat iedereen zijn of haar steentje kan en wil bijdragen voor dit hele goede doel.
Ook de jeugd kan zijn of haar steentje bijdragen door zoveel mogelijk flessen in te zamelen. Het team dat de meeste flessen inzamelt zal de winst kunnen vieren met lekkere frietjes en een drankje op de club. Zie ook het bericht dat in de teamapps wordt gedeeld.
Namens CKV Nieuwerkerk en Voedselbank Zuidplas bedankt!