Teams zonder trainer en/of coach

Beste leden van CKV Nieuwerkerk,

We zijn blij dat veel van jullie ons ook komend seizoen weer helpen met het trainen en coachen van onze jeugdteams!

Helaas is het voor onderstaande teams nog niet gelukt trainers en/of coaches te vinden:

D5, B4

Wat zou het fijn zijn als ieder team komend seizoen een trainer/coach heeft! Daarom willen we graag een beroep doen op iedereen met korfbalervaring die graag wat doet voor onze kinderen en een team onder zijn/haar hoede zou willen nemen.

Natuurlijk is het ook mogelijk om samen met anderen aan de slag te gaan en met elkaar een jeugdteam te begeleiden.

Heb je interesse om te helpen met één van deze teams? Stuur dan een berichtje naar jtc@ckvnieuwerkerk.nl. Natuurlijk kun je via dit mailadres ook eventuele vragen stellen.

Sportieve groet!

De JTC