TC zoekt trainer(s) en support voor senioren!

De Technische Commissie zoekt voor komend seizoen de nodige handjes. Daarom hebben we hieronder allerlei functies opgenomen die allemaal met het seniorenkorfbal van CKV Nieuwerkerk te maken hebben. Denk hierbij aan trainers, support van de Technische Staf van Nieuwerkerk 1 en 2, leden van de Technische Commissie, etc. Vraag je je af of één van de functies iets voor jou is? Kom gerust eens met ons praten! Wij kunnen je uiteraard van meer informatie voorzien en je vragen beantwoorden.

Trainer/ coach Nieuwerkerk 3

De komende seizoenen willen we met het derde van CKV Nieuwerkerk de weg omhoog inzetten. Nu er een mooie mix van ervaren en jongere senioren klaar staat, is enkel nog een enthousiaste trainer/ coach (of een duo) benodigd om dit te bewerkstelligen. Degene die we zoeken houdt van teambuilding, weet spelers te motiveren en vindt met elkaar plezier maken belangrijk. We verwachten dat hij of zij minimaal één keer in de week de training én op zaterdag de coaching verzorgd. Een mooie kans voor een startende trainer/ coach, of voor iemand die graag eens een seniorenteam wil begeleiden. De Technische Commissie zal je daar waar nodig helpen bij je ontwikkeling als trainer/coach.

Assistent-coach voor Nieuwerkerk 2

– Ondersteunen van en meedenken met de hoofdcoach tijdens wedstrijden.

– Statistieken analyseren, tactieken bepalen en wissels voorbereiden.

Techniektrainer Nieuwerkerk 1/2

– Verzorgen van een training op dinsdag gericht op de individuele ontwikkeling van de spelers.

– Uitvoering geven aan het individuele spelerontwikkelplan en hier i.o.m. de spelers op bijsturen.

Teambegeleider Nieuwerkerk 1/2

– Organisatorische en administratieve ondersteuning van de Technische Staf.

Support statistieken 1/2

– Statistieken bijhouden en analyseren om de teamprestaties te verbeteren.

Trainer voor Nieuwerkerk 5

– Geven van trainingen en begeleiding tijdens wedstrijden.

– Bijdragen aan de ontwikkeling en het plezier van de spelers.

Leden voor de Technische Commissie (TC)

– Meedenken en meewerken aan het korfbalbeleid van onze club.

– Bijdragen aan de (strategische) ontwikkeling van de selectie.

Geïnteresseerd?

We horen graag van je, ook als het eerst alleen verkennend is of voor de toekomst.
Neem contact op met Arno via:

E-mail: tc@ckvnieuwerkerk.nl

Telefoon: 06 41554277