Prachtig sponsornieuws voor CKV Nieuwerkerk

Nieuwerkerk strikt Krabbendam Kadoverpakking als nieuwe selectiesponsor

Met veel genoegen maakt de PR-commissie van CKV Nieuwerkerk bekend dat er voor de komende drie seizoenen weer vier selectiesponsors pronken op de tenues van CKV Nieuwerkerk. De drie “vaste” selectiesponsors Knaap, Blok en Alfa hebben hun contract weer verlengd. De vierde selectiesponsor is een nieuwe. Het is de buurman van CKV Nieuwerkerk: Krabbendam Kadoverpakking. Afgelopen zaterdag werd dit sponsornieuws gepresenteerd aan de club, op de middenlijn in de Kleine Vink tijdens de rust van Nieuwerkerk 1 – Pernix 1.

Zaterdag ontving de PR-commissie van CKV Nieuwerkerk haar vier selectiesponsors in de bestuurskamer rondom de wedstrijd van Nieuwerkerk 1. Met elkaar werd er geproost op de nieuwe sponsorcontracten en uiteraard sprak de PR-commissie namens CKV Nieuwerkerk veel dank en waardering uit richting haar sponsors.

De balsponsor van die avond, Limoncello Chiesanuova uit Nieuwerkerk aan den IJssel, hield voor de selectiesponsors een leuk praatje over zijn nieuwe succesvolle onderneming en uiteraard werd de Limoncello geproefd en ontvingen de sponsors van Nieuwerkerk een mooie fles. De keukencommissie van CKV Nieuwerkerk zorgde voor een heerlijke maaltijd en daarna keken de sponsors met elkaar de leuke wedstrijd van Nieuwerkerk 1. Een mooi avond die gezellig werd afgesloten in de kantine.

Knaap, Blok en Alfa:

Drie sponsors hebben hun sponsorcontract verlengd en het mogelijk gemaakt dat de selectie weer in prachtige nieuwe kleding is gestoken dit jaar. Nieuwe trainingspakken in de nieuwe Erima Squad lijn van CKV Nieuwerkerk, nieuwe sporttassen, nieuwe wedstrijdbroekjes en rokjes, nieuwe inschietshirts en nieuwe wedstrijdshirts. Ook doordeweeks loopt de selectie in dezelfde Erima-kleding. Prachtig en we zijn de sponsors hiervoor enorm dankbaar!

Sowieso zijn we de sponsors natuurlijk enorm erkentelijk dat zij, ook in deze tijden waarin bedrijven het niet altijd makkelijk hebben, CKV Nieuwerkerk blijven steunen. Deze selectiesponsors zijn al jaren enorm belangrijk voor de club. Ook rondom de club staan de sponsors in de picture. Zo hangen er twee nieuwe welkomstdoeken bij de ingang van de club en is het bord voor de jurytafel vernieuwd. Een frisse uitstraling dankzij de sponsors!

Daarvoor onze bijzondere dank aan

Arjan Dijkshoorn van Alfa accountants en adviseurs: Overal dichtbij – Alfa Accountants en Adviseurs

Peter Blok van Blok HoveniersBlok Hoveniers | hoveniersbedrijf | Nieuwerkerk aan den IJssel | VHG

Kristian van der Knaap van Knaap bouwers sinds 1919: Knaap.nl: bouwen en verbouwen om te wonen zoals ú dat wilt |

Krabbendam Kadoverpakking

De nieuwe selectiesponsor is zoals gezegd Krabbendam Kadoverpakking (krabbendam-kadoverpakking.nl)

We zijn ontzettend blij dat we onze “buurman” kunnen voorstellen als onze nieuwste selectiesponsor. Krabbendam zit met het nieuwe pand gevestigd direct naast de Kleine Vink. Al jarenlang heeft eigenaar Dave Krabbendam daarmee het beste reclamebord met zijn pand op de livestream van het veld. Gelukkig is hij nu gestrikt als een “echte” sponsor. En Nieuwerkerk en Krabbendam hebben samen goed uitgepakt!

Uiteraard is Krabbendam te zien op de nieuwe doeken bij de ingang en op het bord bij de jurytafel. Ook komt er een reclamebord op het scorebord buiten. Maar vooral het prachtige sponsordoek binnen valt op. Krabbendam heeft het scorebord van sporthal de Kleine Vink ingepakt als een cadeau. We hebben zaterdag veel positieve reacties ontvangen op dit unieke sponsordoek. Uiteraard staat Krabbendam ook vermeld op de nieuwe kleding van de selectie.

Onder toeziend oog van Dave Krabbendam won de selectie direct gelijk twee keer. In de rust van de wedstrijd van Nieuwerkerk 1 werd Dave voorgesteld aan het publiek van CKV Nieuwerkerk. Met elkaar kijken we enorm uit naar de komende jaren van samenwerking.

Dave heeft al aangegeven dat hij graag ziet dat de junioren van CKV Nieuwerkerk (leeftijd 15-18 jaar) bij hem komen werken in het magazijn, daarover later meer. Ook onderzoeken Nieuwerkerk en Krabbendam samen nog een andere vorm van maatschappelijke betrokkenheid. Ook daarover later meer.

Voor nu spreken wij nogmaals onze dank uit richting Dave Krabbendam. Welkom bij de club en de mooie groep selectiesponsors!

PR-commissie CKV Nieuwerkerk

PR@ckvnieuwerkerk.nl