JTC

Nieuwerkerk goed vertegenwoordigd in RTC Zuid-West U19 2024

De afgelopen weken vonden weer de selectietrainingen plaats voor de Zuid-West selectie U 19 van 2024. Tot de eindselectie zijn drie talenten van Nieuwerkerk doorgedrongen: India van de Burgt, Britt Laan en Joshua van Bronckhorst. Van harte gefelciteerd alle drie met deze uitverkiezing!

Ze zullen t/m eind december het talentenprogramma volgen door tweewekelijks te trainen in Dordrecht. Verder spelen ze drie toernooien tegen de andere regioteams: op Hemelvaartsdag, in de herfstvakantie en tijdens de Challenge eind december in de Topsporthal. Uiteindelijk zal er vanuit de vijf RTC selecties door bondscoach Leon Simons de Oranje U19 selectie  samengesteld worden. Namens de JTC wensen we India, Britt en Joshua heel veel plezier en succes bij de RTC!