Mady Tims en Chris Beuk ook volgend seizoen actief bij Nieuwerkerk

Niet alleen in de competitie goed nieuws dit weekend bij de selectie van CKV Nieuwerkerk. Ook vanuit de Technische Commissie mooi en belangrijk nieuws. Na een evaluatie in de afgelopen periode spreken spelers en staf van Nieuwerkerk 1 vertrouwen uit in elkaar en in de toekomst.

Dat betekent dat de groep bij elkaar blijft onder leiding van coaches Mady Tims en Chris Beuk.
Voor de club CKV Nieuwerkerk fantastisch nieuws.

CKV Nieuwerkerk moest dit jaar gedwongen bouwen aan een compleet nieuw vlaggenschip. Mady en Chris zijn de uitdaging aangegaan om met deze nieuwe groep te gaan werken. De TC is tevreden over de groei die is te zien in het spel. Nieuwerkerk 1 heeft het soms erg lastig in de Hoofdklasse, maar de coaches hebben gebouwd aan een hecht team. Met name in 2023 is dat ook terug te zien in de prestaties.

Door drie overwinningen in de laatste vier wedstrijden is Nieuwerkerk 1 hard bezig om de belangrijke doelstelling te realiseren: handhaving in de Hoofdklasse. Dat zou een fantastische prestatie zijn.

CKV Nieuwerkerk is er van overtuigd dat Mady en Chris met deze groep nog stappen kunnen en gaan maken.

De club is dan ook erg blij dat deze groep spelers en de coaches met elkaar door willen gaan.

Technische Commissie CKV Nieuwerkerk