JTC

Kampioenskansen Jeugd CKV Nieuwerkerk

Welke jeugdteams van CKV Nieuwerkerk maken er nog kans op het kampioenschap deze tweede helft van de veldcompetitie. Jullie lezen het hier. Inmiddels zijn de A1, C3, D2, E1, E4, F2 en F3 kampioen. Van harte gefeliciteerd voor deze 7 jeugdkampioenen! Nog 7 andere teams kunnen nog kampioen worden op 8 of 15 juni. Succes!

Mail je kampioensfoto naar PR@ckvnieuwerkerk.nl:

Nieuwerkerk A1: De A1 is dinsdagavond 28 mei kampioen in de junioren hoofdklasse geworden! Een unieke prestatie voor CKV! Gefeliciteerd A1! Op 15 juni speelt de A1 nu de halve finale op eigen veld.

Nieuwerkerk B3: de B3 verloor zaterdag met 10-7 van Maassluis B1. Daardoor nu samen met Maassluis op 4 uit 4. Koploper ONDO B3 heeft 6 uit 4. Nieuwerkerk speelt nog tegen KCR (8 juni) en Maassluis (15 juni). Twee keer winnen en dan afwachten of ONDO nog punten laat liggen

Nieuwerkerk B4: Nieuwerkerk B4 won zaterdag de spannende uitwedstrijd bij Korbis B1 (!) met 6-7! Goed gedaan! Daardoor nu bovenaan met 7 punten uit 5 wedstrijden. Weidevogels B2 staat op de 2e plek met 6 punten. Dat wordt zaterdag 8 juni een hele spannende kampioenswedstrijd thuis tegen Weidevogels om 11:30u. Succes B4!

Nieuwerkerk C3: de C3 was al kampioen na 4 wedstrijden. Zaterdag was de uitwedstrijd tegen de nummer 2 Twist. Een spannende wedstrijd die eindigde in 5-5. Nieuwerkerk C3 nu op 9 punten uit 5 wedstrijden en zeker van een kampioenschap alleen. Goed gedaan! Zaterdag de afsluiting thuis tegen ACKC C1.

Nieuwerkerk C4: Na zaterdag staat ook de C4 nog altijd bovenaan in een poule met alleen maar C1-tegenstanders. De C4 won zelf met 10-4 van Eureka C1. Concurrent Olympia C1 won met 7-4 van Nexus. Olympia en Nieuwerkerk nu allebei 8 punten uit 5 duels. Maar we kregen van de week bericht binnen dat Olympia in de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Nieuwerkerk meerdere B-spelers heeft opgesteld. Deze wedstrijd wordt waarschijnlijk opnieuw gespeeld. Zaterdag in ieder geval de kampioenswedstrijd van de C4 uit bij Nexus om 09:30u. Mocht de wedstrijd tegen Olympia nog ingehaald worden, kunnen ze ook nog alleen kampioen worden

Nieuwerkerk D2Kampioen D2 blijft lekker doorgaan. Na de prachtige uitslag in de kampioenswedstrijd was het zaterdag weer raak in de feestwedstrijd! Movado D1 werd met 17-1 verslagen. Wat een uitslag! Nu 10 punten uit 5 wedstrijden en al 71 doelpunten gemaakt. Heel goed. Zaterdag de afsluiting uit bij Albatros D2. Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk D3: de D3 gaat ook nog voor het kampioenschap. 8 punten uit 5 wedstrijden, nadat zaterdag Olympia D1 met 4-9 werd verslagen. De enige concurrent is nu nog KCC D1 (!). Die hebben 7 punten. Dat wordt een spannende kampioenswedstrijd zaterdag 8 juni om 12.00u op de Kleine Vink. Succes D3!

Nieuwerkerk E1: De E1 is voor de derde keer dit seizoen kampioen geworden! Na het veldkampioenschap in oktober, de zaaltitel in maart werd nu ook het tweede veldkampioenschap behaald. En heel bijzonder. De E1 verloor dit hele seizoen nog geen wedstrijd! Ontzettend knap! En wat was het spannend zaterdag bij Avanti. Een echte kampioenswedstrijd die maar net met 12-13 werd gewonnen. Dat maakt de blijdschap alleen maar mooier. Gefeliciteerd E1! De laatste wedstrijd is zaterdag thuis tegen IJsselvogels en die kunnen nog steeds gelijk met jullie komen. Spannend dus weer!

Nieuwerkerk E4: Ook de E4 werd zaterdag kampioen! Dit jonge team met allemaal eerstejaars E-spelers heeft zich knap ontwikkeld de laatste maanden. Bij Korbis E2 werd een spannende kampioenswedstrijd gespeeld. Na een 5-3 achterstand ging de E4 er nog eens goed voor. En daar vielen snel mooie doelpunten. Een 6-9 overwinning en dus feest! Gefeliciteerd E4. Jullie sluiten zaterdag thuis af tegen KCC E2

Nieuwerkerk E6: Nieuwerkerk E6 won zaterdag met 2-4 bij Vitesse E6 en heeft nu 8 punten uit 5 wedstrijden. Koploper is KCR E7 met 10 punten. Zaterdag de kampioenswedstrijd van de E6 thuis tegen KCR E7. KCR is al kampioen, maar Nieuwerkerk kan er dus naast komen als ze winnen. Succes E6!

Nieuwerkerk F1: De F1 speelde zaterdag een fantastisch spannende wedstrijd in Zwijndrecht tegen koploper Albatros F1. Voor Albatros was het de kampioenswedstrijd. Nieuwerkerk F1 moest winnen om kans te blijven maken. Een heerlijke wedstrijd die Nieuwerkerk F1 met 17-18 wist te winnen. Wat een prachtige stand. Nieuwerkerk en Albatros nu samen bovenaan met 8 punten uit 5 wedstrijd. Nieuwerkerk F1 speelt zaterdag 8 juni de kampioenswedstrijd thuis tegen KCR F1 om 09:00u. Succes F1!

Nieuwerkerk F2: Nieuwerkerk F2 is kampioen geworden zaterdag! Gefeliciteerd. De kampioenswedstrijd uit bij OZC F2 werd met 3-6 gewonnen. Super goed gedaan van de F2! Nu alle wedstrijden op het veld gewonnen en dus 10 punten. Heel knap! WION F1 staat vlak achter jullie met 8 punten. Laat dat nou net zaterdag de laatste tegenstander zijn om 09:00u op de Kleine Vink.

Nieuwerkerk F3: de F3 was vorige week al kampioen geworden, maar ook deze week gingen de kids er voor. Tegen Reeuwijk F1 werd met 11-6 gewonnen. Lekker veel doelpunten! Nu bovenaan met 10 punten en alleen kampioen! Nogmaals gefeliciteerd! Zaterdag de laatste wedstrijd uit bij RWA.

Nieuwerkerk F4: de F4 houdt het nog lekker spannend met PKC F7. De teams stonden na 3 wedstrijden samen bovenaan met 6 punten. Zaterdag werd het op de Kleine Vink 7-7. Nu dus samen bovenaan met 7 punten en nog twee wedstrijden te gaan voor de F4. Eerst zaterdag uit naar DVS en op 15 juni uit naar PKC. Succes!

Bron afbeelding: archief