PR

J. BOS en ZN Moordrecht nieuwe sponsor Nieuwerkerk D1

Wederom mooi nieuws vanuit de PR-commissie. De komende twee seizoenen siert het logo van het bedrijf J. BOS en ZN uit Moordrecht op de trainingspakken, inschietshirts en sporttassen van Nieuwerkerk D1.

J. Bos en Zonen (Bos Moordrecht levert zand, grind, grond, wegenbouwmaterialen en meer) is al jaren actief in de grond- weg- waterbouw. Door deze jarenlange ervaring zijn zij in staat om hun klanten en opdrachtgevers van goed advies te voorzien en het project van begin tot eind te verzorgen. Van het maken van ontwerpen en bouwrijp maken tot afrondend straatwerk of het leveren van één kuub zand. Bos en Zonen zijn van alle markten thuis!

De huidige trainer van Nieuwerkerk D1, Jordy Heuvelman, werkt bij J. BOS en ZN. Zijn ploeg speelt wekelijks in de prachtige blauwe wedstrijdshirts van Makelaar Lagendijk. Makelaar Damiët Verbeek is de trotse shirtsponsor van alle wedstrijdshirts van de D-pupillen.

Maar de D1 had na het afscheid van sponsor Joyce Bregman geen trainingspakken en inschietshirts meer. Daar heeft Jordy Heuvelman met het bedrijf J. BOS en ZN uit Moordrecht nu verandering in gebracht.

Dankzij BOS en ZN heeft de D1 nu prachtige rood/zwarte inschietshirts, trainingspakken en sporttassen met het logo van BOS en ZN. Fantastisch! De sponsor heeft ook zwarte broekjes en rokjes verzorgd voor de spelers.

CKV Nieuwerkerk is J. BOS en ZN zeer erkentelijk en uiteraard ook Jordy Heuvelman. Mooi dat de D1 de komende twee jaar in deze mooie kleding kan lopen.

PR CKV Nieuwerkerk