Gezocht: jeugdtrainers en coaches voor volgend seizoen

Beste ouders en jeugdleden van CKV Nieuwerkerk,

Zo aan het einde van het seizoen is de JTC druk bezig met het samenstellen van de teams voor volgend korfbaljaar. Hoe alle teams eruit gaan zien is nog niet bekend. Wat we wel al weten is dat een aantal teams nog geen trainers en coaches zal hebben.

Daarom alvast deze oproep aan iedereen met korfbalervaring die graag wat doet voor onze kinderen en een team onder zijn/haar hoede zou willen nemen. We zoeken vooral nog hulp voor de E, C en D teams. Heb je interesse? Dan kun je dit kenbaar maken door een kort mailtje te sturen naar jtc@ckvnieuwerkerk.nl met in elk geval erin uit welke lichting je een team zou willen trainen/coachen. Natuurlijk kun je via dit mailadres ook eventuele vragen stellen.

We streven ernaar de teams in het weekend van 17 juni bekend te maken, waarna nog een week in de oude samenstellingen wordt getraind. Na deze week kan er, afhankelijk van de trainers, nog twee weken worden getraind met de nieuwe teams.

We hopen op veel enthousiaste reacties!

Met vriendelijke groet,

De JTC