JTC

F4 bijna kampioen

Beste CKV Nieuwerkerk fans,

Noem in onze regio de grootste tegenstander waarvan we allemaal willen winnen en bijna iedereen zal zeggen PKC. Laat dit nou de tegenstander zijn van Nieuwerkerk F4 aankomende zaterdag.
Na een start als eerstejaarsteam van korfbal en CKV Nieuwerkerk is er aankomende zaterdag een mogelijkheid om kampioen te worden van het veldseizoen tegen PKC Papendrecht.

Als trotse vader van een van de spelers wil ik natuurlijk dat dit allereerste (korfbal) seizoen van onze kanjers afgesloten wordt met een kampioenschap.

We kunnen na de winst van afgelopen weekend alle hulp en steun gebruiken. Na een super seizoen kunnen we het jaar afsluiten met een kampioenschap van onze (eerstejaars korfballers) F4.

De stand is momenteel gelijk en dus de laatste wedstrijd is erop of eronder. We moeten voor de winst gaan want we hebben allebei alles gewonnen behalve de thuiswedstrijd bij Nieuwerkerk tegen elkaar. Deze werd na een spannende pot 7-7.

We kunnen alle hulp, steun, aanmoedigen en gekkigheid gebruiken. Dus kom volgende week 15 juni mee maar PKC Papendrecht en meenemen die winst.
De wedstrijd begint om 10:00 bij PKC Papendrecht. Zie jullie daar en daarna bij CKV Nieuwerkerk.

André

Bron afbeelding: archief