Ouders

ZATERDAG NA DE NK FINALE D1 SAMEN NAGENIETEN VAN HET PRACHTIGE AVONTUUR
GEEF JE OP VOOR DE BBQ ZATERDAG 15 APRIL 18 UUR!!

Zaterdag 15 april gaat een bijzondere en prachtige dag worden voor onze D1 talenten! Na een schitterend seizoen en winst in de kwart- en halve finale een NK finale mogen spelen is natuurlijk fantastisch!

Tijdens de wedstrijden tegen Groen Geel en MIA is de D1 al enorm gesteund door een grote groep blauw-zwarte supporters. Ook zaterdag gaan we er vanuit dat jullie allemaal mee gaan naar Ridderkerk en dat we met zijn allen onze D1 gaan steunen en hopen dat de D1 kan stunten tegen KZ!
Voor onze D1 is dit een geweldig avontuur en we zijn nu al enorm trots op wat ze hebben bereikt en vooral hoe onze kanjers er samen met Ronald en Eva echt als een team samen staan!

De D1 speelt zaterdag om 11 uur de finale tegen KZ in Ridderkerk.
Na de wedstrijd zal de D1 naar AHOY gaan om samen de NK finale senioren te bekijken.
Bij terugkomst willen we heel graag bij de Kleine Vink samen deze dag afsluiten met de spelers, ouders van de D1 en alle supporters.

De ouders van de D1 zorgen voor broodjes hamburger, salade en friet voor iedereen.
De drankjes zijn wel voor rekening van jezelf en goed voor de omzet van CKV Nieuwerkerk.

Graag opgeven voor vrijdag 14 april ivm voorbereidingen:

Hopelijk allemaal tot zaterdag!

De trotse ouders van de D1