TC

Voor het seizoen 2021-2022 zoekt CKV Nieuwerkerk

Een trainer coach voor de B-selectie senioren

AMBITIE CKV NIEUWERKERK

CKV Nieuwerkerk heeft de ambitie uitgesproken om zo hoog mogelijk te korfballen met de selectie. Op dit moment speelt Nieuwerkerk 1 op het veld overgangsklasse, promotie ligt binnen handbereik. In de zaal spelen we hoofdklasse en is de doelstelling promotie naar de Korballeague.
Nieuwerkerk 2 speelt op veld en in de zaal reserve hoofdklasse.

B-selectie

De B-selectie senioren van C.K.V. Nieuwerkerk bestaat uit het 3e en 4e senioren team.

Nieuwerkerk 3 speelt op het veld in de reserve overgangsklasse en in de zaal in de reserve 1e klasse. Nieuwerkerk 4 speelt in de reserve 3e klasse.

Alle spelers uit de B-selectie zullen afwisselend in het 3e en 4e spelen. De B-selectie traint twee keer gezamenlijk. Tijdens die trainingen kunnen de jonge spelers zich goed ontwikkelen door met en tegen spelers te spelen met veel ervaring en een verleden op (Res.) Hoofdklasseniveau. We verwachten dat de ervaren spelers het totale niveau van de B-selectie zo naar een hoger niveau kunnen tillen. Idee is om zo veel mogelijk met vaste koppels of wellicht vakken te gaan werken, waarbij ervaren spelers worden gekoppeld aan jongere spelers.

Wij verwachten van de trainer / coach dat hij / zij naast het mimimaal 1 x per week trainen van deze enthousiaste groep ook het coachen van het derde seniorenteam voor zijn of haar rekening neemt.

De ambitie voor Nieuwerkerk 3 komend seizoen is handhaving op het veld en promotie in de zaal. Daarnaast is het noodzakelijk dat het 4e team promoveert (veld en zaal).

Waar mogelijk willen we ook de krachten meten met de A selectie. Denk hier bij aan oefenwedstrijden tussen 3 en 2. Dit is ook nodig om de aansluiting tussen 3 en 2 optimaal te houden.

De technische staf van de B-selectie zal regelmatig contact hebben met de staf van de A-selectie.

Ons ideaal plaatje bestaat uit

• een enthousiaste trainer voor de gehele B-selectie en die als coach de wedstrijden van het 3e voor zijn rekening neemt.
  • een enthousiaste coach voor de wedstrijden van het 4e team.

Interesse in één van deze 2 functies?

Neem contact op met
Jelmer Huijser 06-11528759 / jelmer_huijser@hotmail.com of