PR

Unieke bordsponsoring HW-Tuinen

U heeft het vast al gezien! Met ingang van dit seizoen heeft ons tweede kunstgrasveld over de gehele breedte bordsponsoring van dezelfde sponsor. Die sponsor is HW-Tuinen (www.hw-tuinen.nl). Nadat HW-tuinen de afgelopen jaren al shirtsponsor is geworden van onder meer prachtige wedstrijdshirts en inschietshirts, heeft het bedrijf op eigen initiatief de sponsoring van CKV Nieuwerkerk verruimd. Midden in Corona-tijd gaf HW-tuinen aan graag hun steentje extra te willen bijdragen aan CKV Nieuwerkerk. Dat is natuurlijk een prachtig gebaar!

Er hangen daardoor momenteel maar liefst 14 mooie reclameborden in de kleuren van het hoveniersbedrijf: 12 op rij langs veld 2 en ook nog eens 2 borden op het hoofdveld.

We zijn blij met de mooie uitstraling die dit geeft aan veld 2 en zijn natuurlijk ook de sponsor HW-tuinen zeer erkentelijk voor deze unieke vorm van bordsponsoring binnen CKV Nieuwerkerk.

HW-tuinen: bedankt!

PR-commissie CKV Nieuwerkerk