Technische Commissie

Technische staf ook volgend seizoen actief bij Nieuwerkerk

Heel goed nieuws van de Technische Commissie. Het is natuurlijk een vreemd jaar waarin we al maanden niet korfballen.
Na een evaluatie in de afgelopen periode spreken spelers en staf van de Nieuwerkerkse selectie vertrouwen uit in elkaar en in de toekomst. Dat betekent dat de nog immer jonge groep nog minimaal een jaar bij elkaar blijft en onder leiding van coaches Leon Simons, Jan van Essen en Tom v.d. Burgt wil doorgroeien naar de Korfbal League. Voor de club CKV Nieuwerkerk fantastisch nieuws.

Helaas geen zaalseizoen dit jaar. Vorig jaar werd de droom om te promoveren naar de Korfbal League wreed verstoord door de Corona uitbraak. Hier is genoeg over geschreven.

Nieuwerkerk 1 presteert dit veldseizoen prima. Halverwege staat de ploeg bovenaan. Samen met KVS wordt om promotie naar de hoofdklasse gestreden.
Het tweede team van Nieuwerkerk speelt op het veld al in de hoofdklasse en zij staan ook bovenaan in de veldcompetitie. Promotie naar de hoogste klasse lonkt!

De huidige trainersstaf van de Nieuwerkerkse selectie, Leon Simons, Jan van Essen en Tom v.d. Burgt, is zeer content met het vertrouwen vanuit de spelersgroep. De spelersgroep is, ondanks de nu geldende beperkende Coronaregels, nog steeds erg gretig, leergierig en vooral ambitieus!

De club is dan ook erg blij dat deze groep met elkaar door wil gaan om gezamenlijk de stap naar de Korfbal League te gaan maken!

Technische Commissie CKV Nieuwerkerk

Bron afbeelding: archief