PR

Ook gesponsorde trainingspakken voor de E1 en de D1

In navolging van de F1 (4People) had de PR-commissie afgelopen zaterdag een mooie verrassing voor de kinderen van Nieuwerkerk D1 en E1.
Ook voor deze teams zijn sponsors gevonden voor de nieuwe prachtige CKV-trainingspakken.

Joyce Bregman van Joyce Bregman interim HR & management (en de moeder van Tim uit de D1) is de komende twee seizoenen de sponsor van de trainingspakken en ook van de inschietshirts van de D1.
Zo ontvingen de 10 trotse spelers van de D1 zaterdagmorgen heel vroeg van de PR-commissie en van Joyce hun prachtige nieuwe shirts en pakken. Daar werden natuurlijk ook wat mooie foto’s van gemaakt.
Ook sprak de nieuwe sponsor de spelers nog even leuk toe in de kantine! Ze was heel tevreden over het team en de samenwerking en het plezier van de spelers onderling en dat is wat ze heel graag ziet als sponsor.
Kort daarna was het de beurt aan de spelers van Nieuwerkerk E1. Ook zij kregen nieuwe gesponsorde trainingspakken! Wat een trotse koppies! Ook voor hen was de sponsor een bekende.
Martijn Pausma van Pausma Betimmeringen is vanaf nu niet alleen de coach van de E1, hij is ook de sponsor van de trainingspakken (en natuurlijk de vader van Saar uit de E1).
Ook de E1 ging op de foto en de spelers waren heel erg blijk met hun nieuwe trainingspak.
CKV Nieuwerkerk is Joyce Bregman en Marijn Pausma zeer erkentelijk voor deze mooie sponsoring.
Vind jij dit nieuwe trainingspak van CKV Nieuwerkerk ook zo mooi, bestel het dan snel via onze webshop: sportemotion.com | Teamkleding – CKV Nieuwerkerk

Heb je als sponsor ook interesse in het sponsoren van een inschietshirt of trainingspak van een team, mail dan naar PR@ckvnieuwerkerk.nl

PR-commissie CKV Nieuwerkerk