Nieuwe voorzitter CKV Nieuwerkerk

Beste leden, ouders/verzorgers van leden, supporters en lezers,

Met trots en enthousiasme kunnen we jullie melden dat Arjan Dijkshoorn heeft aangegeven graag voorzitter te willen worden van onze vereniging. Het bestuur staat volledig achter zijn kandidatuur.

Voor velen is Arjan geen onbekende, een echte Nieuwerkerker met zijn roots bij CKV Nieuwerkerk. Met Arjan hebben wie iemand gevonden die CKV Nieuwerkerk in al zijn geledingen goed kan vertegenwoordigen en de belangen van de vereniging vanuit zijn eigen perspectief goed kan behartigen.

Om zich een goed beeld te vormen van wat er speelt binnen de vereniging, zal hij binnenkort aansluiten bij het bestuur. De formele benoeming als voorzitter zal zoals gebruikelijk tijdens de eerstvolgende ALV in september aanstaande aan de leden worden voorgelegd. Namens het bestuur wensen we Arjan veel succes en zijn we hem dankbaar dat hij deze functie wil vervullen.

Arjan Dijkshoorn kijkt zelf ook uit zijn voorzitterschap bij CKV: “CKV is de club waar ik inmiddels 37 jaar lid van mag zijn en die dus ook een groot deel van mijn leven heeft gevormd. Na vele andere functies te hebben vervuld binnen deze mooie club, wil en hoop ik ook de functie van voorzitter met veel enthousiasme en met name ook veel plezier, te vervullen.”

Vorige week hebben wij jullie allemaal een brief met een vacature-overzicht gestuurd. Het doet ons als bestuur goed dat we daar al de nodige positieve reacties hebben ontvangen. Bedankt! Neem a.u.b. allemaal goed de tijd in de meivakantie om te bedenken wat jij kan en wil doen voor onze club! We wensen jullie allemaal een fijne meivakantie!

Bestuur CKV Nieuwerkerk