JTC / PR

Makelaar Lagendijk nieuwe shirtsponsor D-teams CKV Nieuwerkerk

Met trots kan de PR-commissie van CKV Nieuwerkerk bekend maken dat voor de komende drie jaar een nieuwe shirtsponsor is gevonden voor alle D-teams van CKV Nieuwerkerk. Makelaar Lagendijk uit Nieuwerkerk van Damiët Verbeek siert de komende jaren het prachtige nieuwe Erima shirt van de club. We zijn hier ontzettend blij mee! De afgelopen periode ontvingen de D-teams de shirts van hun nieuwe sponsor, die ook voor elke speler een persoonlijk cadeautje had.

De afgelopen jaren was Van Loon Plantdecoratie de vaste sponsor van alle D-teams. En met succes! Zo werd de D1 in het Van Loon-tijdperk twee keer Nederland kampioen. CKV Nieuwerkerk is Van Loon dan ook heel dankbaar voor die mooie sponsorjaren. Na het eindigen van dit contract zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe sponsor. Daarbij wilden we heel graag weer een sponsor die de hele lichting zou sponsoren, zoals Open Maatwerk bij de F, Buro Bouwfysica en Eye for growth bij de E, Visser Elektrotechniek bij de C, Inizio bij de B en Jumbo bij de A. Dat is gelukt!

Dit keer zijn we bij een bekende van de club terecht gekomen. Damiët Verbeek vormt alweer enkele jaren samen met Arjan Lagendijk het bekende Nieuwerkerkse makelaarskantoor Lagendijk op de Kerklaan.

Damiët is moeder van Julie uit de E6 en lid van de JTC. Nu dus ook shirtsponsor van de hele D-lichting! Fantastisch! De geschiedenis-kenners van Nieuwerkerk zullen misschien nog weten dat Damiët zelf als speelster de eerste Nederlands kampioen van Nieuwerkerk werd met Nieuwerkerk D1 in 1996.

Makelaar Lagendijk is gevestigd in het hart van Nieuwerkerk op de Kerklaan. Het kantoor van Damiët   en Arjan is recent verbouwd. Veel leden van CKV hebben de afgelopen jaren met succes hun huis verkocht via Lagendijk. Tijd om wat terug te doen voor de club vond Damiët.

Meer informatie over Makelaar Lagendijk via:

Makelaar Nieuwerkerk aan den IJssel – Arjan Lagendijk (makelaarlagendijk.nl)

De afgelopen weken heeft Damiët persoonlijk de shirts uitgedeeld aan de vijf D-teams. Alle kinderen kregen van haar een sleutelhanger van het nieuwe tenue. Met daarop ook hun eigen naam. Super leuk!

We zijn Makelaar Lagendijk en in het bijzonder Damiët Verbeek zeer erkentelijk voor deze sponsoring en kijken met veel plezier uit naar de samenwerking de komende drie jaren! Mocht u uw huis willen verkopen, spreek Damiët dan vooral even aan. Ze is vaak op de club!

PR-commissie CKV Nieuwerkerk