JTC

Kampioenen en kampioenskansen CKV Nieuwerkerk

De eerste helft van de veldcompetitie duurt tegenwoordig, door de nieuwe opzet, voor alle teams nog maar zes wedstrijden. Daardoor kunnen er kort na de start van het nieuwe seizoen al weer snelle nieuwe kampioenen zijn! Hoe zit bij CKV Nieuwerkerk? Jullie lezen het hier!

Nieuwerkerk 1 is kampioen geworden! Met de steun van heel veel publiek is het de ploeg van Martijn en Ronald gelukt! Het was nog wel even flink spannend in de slotfase, maar uiteindelijk werd het een terechte 15-19 overwinning! Ongeslagen kampioen en met 10 punten naar de Ereklasse in 2025!

Nieuwerkerk 2 was vorige week al kampioen geworden! De spelers van coach Mark van den Brink konden zich gelukkig nog wel opladen voor de laatste wedstrijd. Kinderdijk werd met 10-17 verslagen en daardoor eindigt deze kampioen op 12 punten! Knap gedaan en ook Nieuwerkerk 2 naar de Reserve Ereklasse in 2025.

Nieuwerkerk 3 maakte het heel spannend zaterdag in Den Haag. Tegen Die Haghe 3 werd het uiteindelijk 17-17! Daardoor is Nieuwerkerk 3 met 9 punten kampioen geworden in de Reserve 1e klasse. Knap gedaan. Gefeliciteerd en jullie gaan in 2025 naar de Reserve Overgangsklasse.

Nieuwerkerk 4 is ook kampioen geworden! Dat werd de ploeg vorige week al zonder zelf in actie te komen. Deze week twee wedstrijden voor de kampioenen! Dinsdag werd het 26-8 tegen Vitesse 4 en zaterdag 17-27 tegen KCR 4. Wat een goals! Kampioen met 12 punten en maar liefst 141 treffers! Gefeliciteerde en op naar de Reserve 1e klasse!

Nieuwerkerk 9 speelde tegen concurrent Vitesse 7 een hele spannende kampioenswedstrijd. Er werd met 8-7 gewonnen en daardoor is Nieuwerkerk 9 met 10 punten kampioen geworden! Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk/Midweek speelt woensdag 16 oktober de kampioenswedstrijd tegen DeetosSnel. Vorige week verloor DeetosSnel onverwachts van ACKC. Daardoor staan Nieuwerkerk en DeetosSnel nu samen bovenaan met 8 punten. De winnaar is dus kampioen. Bij een gelijkspel wordt de titel “gedeeld”. Succes woensdag Midweek!

Nieuwerkerk A2 verloor de kampioenswedstrijd tegen Twist A1 helaas met 11-10, waardoor Twist kampioen werd.

Geheel onverwachts speelde Nieuwerkerk B1 zaterdag ook een kampioenswedstrijd. Het duel tegen Valto werd dinsdag ingehaald en gewonnen en daardoor kon de ploeg bij een overwinning met 6 punten op Fortuna kampioen worden. Nieuwerkerk B1 speelde een uitstekende wedstrijd, kwam op 5-11 zelf even 6 punten voor, en won met 13-17. Dat was net niet genoeg. Fortuna B1 kampioen en Nieuwerkerk B1 ook 10 punten, maar verslagen op onderling resultaat. De beslissing zat dus in de tweede helft van enkele weken geleden, waarover wij schreven dat de B1 toen iets te snel de koppies liet hangen. Zo zie je maar: altijd doorgaan! Wel met een goed gevoel de zaal in!

Nieuwerkerk C1 werd wel kampioen. Nadat vorige week de eerste kampioenswedstrijd werd verloren van Fortuna, werd het karwei nu afgemaakt in Dordrecht. Tegen DeetosSnel werd na een 1-4 ruststand met 5-9 gewonnen. Kampioen in de Hoofdklasse met 10 punten! Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk C5 was al een tijdje kampioen! De ploeg is blijven winnen en ook de laatste wedstrijd werd weer gewonnen. Dit keer 4-0 van KCR C4. Kampioen met 12 punten. Gefeliciteerd C5!

Nieuwerkerk D1 miste, net als de B1, het kampioenschap op onderling resultaat. Door de knappe 13-8 zege op PKC D1 en de nederlaag van kampioen Albatros bij Avanti, eindigt Nieuwerkerk D1 samen met Albatros op 8 punten bovenaan. Albatros won ruimer van Nieuwerkerk dan andersom en daarom is Albatros kampioen.

Nieuwerkerk E1 werd vorige week al kampioen. De ploeg wilde natuurlijk de laatste wedstrijd wel winnen en dat gebeurde! Vitesse E1 werd met 10-2 verslagen. Ook de E1 is met 12 punten kampioen geworden en heeft 89 doelpunten gemaakt. Goed gedaan!

Nieuwerkerk E5 is kampioen geworden! De kampioenswedstrijd uit bij RWA E4 werd met maar liefst 0-12 gewonnen. Wat een mooie uitslag! Gefeliciteerd! 10 punten uit 5 wedstrijden en niemand kan jullie meer inhalen. Volgende week nog een wedstrijd, thuis tegen ’t Caproen E1 en daarna lekker de zaal in.

Nieuwerkerk F1 was vorige week kampioen geworden. De kampioenen hielden zich niet in in hun laatste wedstrijd. KCR F2 werd met maar liefst 0-25 verslagen. Zo eindigt de F1 met 11 punten en maar liefst 106 doelpunten (terwijl het 1 wedstrijd 2-2 is geworden). Goed gedaan F1! In de zaal zullen jullie wat hoger ingedeeld worden, leuk!

Nieuwerkerk F2 blijft ook maar winnen. De ploeg is al een aantal weken geleden kampioen geworden. De laatste wedstrijd werd zaterdag met 11-3 van KCC F2 gewonnen. Kampioen met 12 punten! Mooi!

Nieuwerkerk F5 won zaterdag met 0-17 van Thor F1. Wat een mooie uitslag van onze F5! Ze staan nu op de 2e plek met 8 punten uit 5 wedstrijden. Vriendenschaar F1 is koploper met 10 uit 5 wedstrijden. Zaterdag 19 oktober staat de laatste wedstrijd op het programma. Dat is de kampioenswedstrijd! Om 9u speelt de F5 thuis. Als ze winnen, zijn ze kampioen!