JTC

Job Kuiper in Oranje U19

Vol trots melden we dat Job Kuiper door bondscoach Leon Simons is geselecteerd voor de selectie van Oranje U19. Job, die zijn korfbalcarrière startte bij Tempo uit Alphen aan den Rijn, speelt sinds het begin van dit seizoen in Nieuwerkerk A1. Als club zijn we vol trots om wederom een jeugdinternational in ons midden te hebben. In totaal zijn 10 heren en 10 dames geselecteerd. Deze groep zal zich gaan voorbereiden op het EK 2024 dat eind maart in Vilanova i la Geltrú, Catalonië gespeeld wordt. De JTC feliciteert Job van harte met deze uitverkiezing en wenst hem heel veel plezier en succes bij het volgen van het Oranje U 19 programma!

Bij Oranje U17 is Raph van de Burgt geselecteerd. Raph, die tot vorig seizoen de jeugdselecties van Nieuwerkerk doorliep en nu voor PKC uitkomt, gaat zich voorbereiden op het IKF U17 Korfball World Cup 2024 in Eindhoven eind juni. Ook Raph willen we van harte feliciteren met zijn uitverkiezing.

De JTC

Bron afbeelding: archief