JTC

Job en Bas in voorselectie Oranje

Tijdens de Pre-Challenge afgelopen woensdag zijn Job Kuiper en Bas van Schaik geselecteerd door bondscoach Leon Simons voor de voorselectie van Oranje U19. In totaal zijn 21 heren en 23 dames in de voorselectie opgenomen. In de komende 2 maanden speelt deze selectie vijf maal voorselectie wedstrijden tegen elkaar op woensdagmiddag in Zeist. Na afloop van de Talenten Challenge U19 op de Korfbal Challenge (30 december) zal vervolgens het Nationaal team bekend gemaakt worden bestaande uit 10 dames en 10 heren. CKV Nieuwerkerk is bijzonder trots dat twee jeugdige talenten van de vereniging tot de voorselectie zijn doorgedrongen en wensen beiden heel veel plezier en succes bij de selectiewedstrijden en de Talenten Challenge eind december!

Een bijzondere vermelding verdient ook voormalig CKV Nieuwerkerk-speler Raph van de Burgt van PKC B1. Hij is geselecteerd voor de voorselectie van Oranje U17. Raph, ook jij heel veel plezier en succes!

JTC