India en Bas in RTC ZW U19

Afgelopen weken vonden weer de jaarlijkse selectietrainingen plaats voor de selectie RTC Zuid-West U19. Twee Nieuwerkerkse talenten uit A1 bereikten de eindselectie: India van de Burgt en Bas van Schaik.

Samen met spelers van onder meer PKC/Vertom, DeetosSnel, Albatros en Vriendenschaar zullen India en Bas een programma volgen met twee-wekelijkse trainingen in Dordrecht, een oefenwedstrijd tegen België U19 en twee toernooien tegen de andere Regionale Talentenselecties. Eind december wordt het programma afgesloten met een toernooi op de KorfbalChallenge in het TopSportcentrum Rotterdam waar uiteindelijk de selectie Oranje U19 voor 2024 wordt bekendgemaakt. CKV Nieuwerkerk is trots dat twee van onze talenten deel uit maken van deze selectie en wensen hen veel plezier en succes!

JTC CKV Nieuwerkerk