PR

House of Work sponsor trainingspakken C1

Als PR-commissie bieden we potentiele sponsors graag verschillende opties aan. De meeste jeugdteams zijn gelukkig voorzien van een shirtsponsor op het wedstrijdshirt. Al zoeken we nog wel een nieuwe shirtsponsor voor onze B-teams! Naast het sponsoren van wedstrijdshirts zijn er tal van mogelijkheden, denk hierbij aan trainingspakken, inschietshirts en sporttassen. Vandaag kondigen we de nieuwe sponsor aan van de trainingspakken van Nieuwerkerk C1: House of Work!

Ronald de Boer, de vader van C1-speelster Lieke, is werkzaam bij House of Work in Wateringen. House of Work (www.houseofwork.nl) is ontstaan door intensieve samenwerking tussen 6 verschillende bedrijven op het gebied van arbeid. Hierdoor heeft House of Work op allerlei vlakken professionals binnen de organisatie! House of Work is sterk in Uitzenden, Detacheren, Payroll, ZZP ers, Re-integratie trajecten en andere HR dienstverlening.

Lieke heeft van de zomer de stoute schoenen aangetrokken en is naar de directeur van haar vader gegaan met de vraag of hij haar team wilde sponsoren. Met een mooi verhaal over haar team heeft Lieke de directeur overgehaald. Hulde voor Lieke uiteraard!

Afgelopen week kon Ronald de prachtige trainingspakken overhandigen aan de C1. De komende twee seizoenen siert het logo van House of Work op de trainingspakken van Nieuwerkerk C1.

CKV Nieuwerkerk wil House of Work hiervoor hartelijk bedanken!

Heb jij ook interesse in het sponsoren van trainingspakken, inschietshirts of sporttassen van een CKV-team, neem dan contact op via pr@ckvnieuwerkerk.nl

PR-commissie CKV Nieuwerkerk