JTC

Het Wel- en Wee- van de Nieuwerkerk E (4)

De klok is weer verzet en de dagen zijn weer korter. Nu de regen buiten maar niet wil stoppen mogen we weer lekker de zaal in! Uw razende reporter heeft door deze grijze en grauwe omstandigheden een belangrijk verslag over het hoofd gezien. Liv uit de E4 heeft namelijk zelf (!) een verslag geschreven van de laatste veldwedstrijd van het seizoen van de E4. Dat kan en wil ik de lezers natuurlijk niet onthouden!

Komend weekend start de competitie in de zaal weer, dan kunnen we weer uitkijken naar een wekelijkse update van het “Wel- en Wee- van de Nieuwerkerk E”! Verder wil ik via deze weg alle trainers, ouders en nu dus ook spelers zelf bedanken voor het maken van alle losse verslagen. Daarbij natuurlijk ook de oproep om dit te blijven doen, aangezien uw reporter regelmatig een stukje positieve feedback ontvangt over de inhoud van deze verslagjes!

Nieuwerkerk E4 – Nexus E1

Afgelopen maandag speelden wij (Lynn, Daan, Olivia, Thijs en Liv) de thuiswedstrijd van Nieuwerkerk E4 tegen Nexus E1. Voor de wedstrijd kregen we een verrassing van onze coach Martijn. We kregen nieuwe sokken! Hiermee konden we gelijk mooi op de teamfoto. Daarna was het tijd voor de warming-up en konden we beginnen.

Het ging best goed en ondanks dat we hebben verloren waren we erg trots. Want de vorige keer hadden we veel meer ballen doorgelaten, maar nu gingen we ervoor. We waren goed aan het verdedigen en lieten er wel wat ballen door, maar veel minder dan de vorige wedstrijd tegen hun. De eerste helft was best spannend, maar daarna heeft Nexus wat meer gescoord. De laatste 10 minuten kwamen we goed terug en was het nog spannend, maar toch verloren we helaas. Het is uiteindelijk 10-12 geworden. Na de vakantie gaan we weer verder met de wedstrijden in de zaal. Komen jullie ons een keertje aanmoedigen?

Groetjes,

Liv van der Knaap

(En Lynn, Daan, Olivia en Thijs)