Enthousiaste schrijver gezocht voor wedstrijdverslagen Nieuwerkerk 1!

De Technische Commissie en de PR-commissie van CKV Nieuwerkerk zijn met spoed op zoek naar een gepassioneerde vrijwilliger die het leuk vindt om te schrijven én een groot hart heeft voor korfbal. Ben jij de persoon die wij zoeken? Lees dan snel verder!

Wij zijn op zoek naar iemand die vol enthousiasme de wedstrijdverslagen van ons vlaggenschip, Nieuwerkerk 1, wil verzorgen. Door jouw bijdrage is het mogelijk dat iedereen de verrichtingen van Nieuwerkerk 1 op de voet kan blijven volgen. Het is van groot belang dat onze sponsors op een prominente manier worden genoemd en zichtbaar zijn (eventueel door foto’s van een fotograaf). Jouw verslagen worden namelijk niet alleen op onze website gepubliceerd maar ook overgenomen door andere (lokale) media.

Verstand van korfbal is een pre maar geen vereiste, we gaan je in de eerste periode namelijk helpen en begeleiden. Het zou fantastisch zijn als je zoveel mogelijk aanwezig kunt zijn bij de (thuis)wedstrijden, maar het is geen probleem als je een keer bij de uitwedstrijden niet fysiek aanwezig kunt zijn – tegenwoordig is alles goed te volgen middels livestreams en we kunnen ervoor zorgen dat je zelf input kunnen ophalen bij onze selectiespelers.

Belangrijk om te weten is dat de deadline voor het verslag elke zondag om 14:00 uur is. Maar maak je geen zorgen, je staat er niet alleen voor! Je krijgt alle steun en begeleiding vanuit onze commissie.

Mocht je meer informatie willen hebben over deze geweldige kans of wil je je direct aanmelden? Neem dan contact op met de PR-commissie via: pr@ckvnieuwerkerk.nl.

Wij kijken uit naar jouw enthousiaste bijdrage aan de wedstrijdverslagen van Nieuwerkerk 1!

Met vriendelijke groet,

PR-commissie en TC CKV Nieuwerkerk