JTC

De JTC zoekt jou!

Beste leden van CKV Nieuwerkerk,

Wij van de Jeugd Technische Commissie (JTC) zoeken versterking voor volgend seizoen!

Om jullie een beeld te geven, de JTC organiseert alles wat voor onze jeugdteams nodig is om te kunnen korfballen.
Denk aan het indelen van de teams, het aanstellen van trainer/coaches en zorgen voor trainingsschema’s en oefenwedstrijden.

Eigenlijk zijn wij altijd wel op zoek naar mensen die onze commissie willen komen versterken.
Dus als je het leuk vindt om hier een bijdrage aan te leveren, laat het ons weten!

Voor volgend seizoen hebben we 2 openstaande vacatures:

Als Coördinator Oefenwedstrijden regel jij de oefenwedstrijden voor alle jeugdteams.
Je stemt de wensen van de teams af met onze coördinatoren en legt tijdig contact met andere verenigingen om oefenwedstrijden in te plannen.
Dit doe je 3x per jaar: Voor de start van de 1e helft veldcompetitie, de zaalcompetitie en de 2e helft veldcompetitie.

Daarnaast zoeken wij iemand die ons wil helpen met onze Communicatie.
Het komt regelmatig voor dat wij onze uitkomsten willen delen met de leden, zoals de nieuwe teamindelingen of een trainingsschema.
Wij zoeken iemand die het leuk vindt om deze korte stukjes te schrijven en te publiceren op de website.

Ben jij deze persoon, of wil je beide rollen misschien wel combineren?
Stuur een mailtje naar jtc@ckvnieuwerkerk.nl en we nemen snel contact met je op!

Sportieve groet,

De JTC