TC

De JTC zoekt een Coördinator voor de E-jeugd

Beste leden van CKV Nieuwerkerk,

Wij van de Jeugd Technische Commissie (JTC) zoeken ter versterking voor volgend seizoen een Coördinator voor de E-jeugd!

Om jullie een beeld te geven, de JTC organiseert alles wat voor onze jeugdteams nodig is om te kunnen korfballen. Denk aan het indelen van de teams, het aanstellen van trainers/coaches en zorgen voor trainingsschema’s en oefenwedstrijden.

Eigenlijk zijn wij altijd wel op zoek naar mensen die onze commissie willen komen versterken. Dus als je het leuk vindt om hier een bijdrage aan te leveren, laat het ons weten!

Voor volgend seizoen zoeken we concreet een Coördinator voor de E-jeugd (kinderen van 7-9 jaar) die het stokje wil overnemen van één van de huidige twee Coördinatoren. Omdat de E-jeugd bestaat uit 10 teams zijn er voor deze leeftijdscategorie twee Coördinatoren.

In deze rol ben je mede verantwoordelijk voor het samenstellen van de jeugdteams en het benaderen en indelen van trainers en coaches. Je volgt de ontwikkeling van spelers in de E lichting gedurende het jaar en stuurt bij waar dat nodig is. Kennis van korfbal is dan ook een absolute pré. Je staat in nauw contact met de trainers en bent hun aanspreekpunt, net als voor de spelers en hun ouders. Daarnaast neem je deel aan de maandelijkse JTC vergaderingen en denk je mee in het jeugdbeleid van de vereniging.

Is deze rol jou op het lijf geschreven of heb je misschien nog extra vragen? Stuur een mailtje naar jtc@ckvnieuwerkerk.nl en we nemen snel contact met je op!

Sportieve groet,

De JTC