PR

De andere kant van de tribune……..

Beste leden van CKV Nieuwerkerk en ouders van jeugdleden!

Hebben jullie de leden van de beheercommissie afgelopen zaterdag ook zo goed bezig gezien?! Alle reclameborden zijn netjes teruggeplaatst op het veld, zodat we over een week of 2 weer lekker tussen de sponsors buiten kunnen trainen en spelen. Dank jullie wel heren!

Voor de volgende klus van de beheercommissie hebben we jullie hulp nodig!

Veel mensen zullen het niet weten, maar onder die blauwe tribune in de sporthal waar jullie altijd met veel plezier op zitten tijdens het kijken van korfbalwedstrijden is een soort opbergruimte.

En die opbergruimte is de afgelopen tien jaar ook goed gebruikt. Werkelijk alles wat in de weg lag in de hal, de gang of de kantine is de afgelopen jaren onder de tribune gelegd

Nu is het tijd voor een grote schoonmaak! We willen alle overbodige spullen eruit halen en richting het grofvuil brengen. Datzelfde geldt voor alle oude spullen die nu zich blijven opstapelen in de oude “rook-Abri” buiten.

Wat hebben we nodig:

1. De beheercommissie gaat de spullen onder de tribune opruimen en sorteren (jouw hulp is natuurlijk altijd welkom)
  2. Mensen met een aanhangwagen of busje die de spullen naar het grofvuil kunnen brengen.
  3. De beheercommissie gaat voor deze middag ook nog andere taken bedenken die we kunnen doen om ons complex weer tip top te krijgen.

Wanneer willen we dit doen?

• Zaterdag 22 april rond 13.00u

We hopen dat er mensen met een aanhangwagen of busje zijn die ons die middag kunnen helpen!

Aanmelden kan via een mailtje naar pr@ckvnieuwerkerk.nl

Dank jullie wel!

Groet CKV Nieuwerkerk