JTC
B1 gehuldigd op gemeentehuis
Afgelopen woensdag werden de spelers van B1 uitgenodigd op het gemeentehuis van Zuidplas. Daar werden ze door wethouder Sport Wybe Zijlstra ontvangen. In aanwezigheid van hun ouders en een aantal broertjes, zusjes, opa’s en oma’s zette de wethouder de spelers in het zonnetje vanwege het behaalde Nederlands Kampioenschap vorige maand in de Maaspoort in Den Bosch. Na enkele mooie woorden kreeg het team een “collectors item” rugzak (met de tekst ‘gemeente Zuidplas is trots op haar kampioenen’) en een prachtige grote ingelijste foto, gesigneerd door de wethouders. Deze foto zal ongetwijfeld een mooie plek krijgen in het clubhuis als blijvende herinnering aan deze prachtige en bijzondere prestatie. Erg leuk dat de gemeente op een passende wijze hieraan aandacht besteedt!

Deel dit bericht
Meer berichten

Matthijs Lansbergen vormt komend seizoen trainersduo met Frits Wip bij Nieuwerkerk 1
https://ckvnieuwerkerk.nl/wp-content/uploads/2026/06/Nl-Japan.jpeg
1536
1024
Ruud Hogeweg
https://ckvnieuwerkerk.nl/wp-content/uploads/2025/05/CKVNieuwerkerk-Logo-RGB-AlleenOnlineGebruik_page-0001-300x264.jpg
Ruud Hogeweg2026-06-10 15:55:432026-06-10 15:55:43Nederland – Japan
https://ckvnieuwerkerk.nl/wp-content/uploads/2026/06/TC-Team.jpg
1365
2048
Ruud Hogeweg
https://ckvnieuwerkerk.nl/wp-content/uploads/2025/05/CKVNieuwerkerk-Logo-RGB-AlleenOnlineGebruik_page-0001-300x264.jpg
Ruud Hogeweg2026-06-10 10:22:032026-06-10 10:22:03Draag bij aan de ontwikkeling van onze selectie en seniorenteams