Algemene Ledenvergadering 27 september

Beste leden en ouders van jeugdleden,

Het bestuur van CKV Nieuwerkerk nodigt u en jou uit voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering op vrijdagavond 27 september 2024 in de Kleine Vink. Vanaf 19.15 uur is iedereen welkom, de vergadering start om 19.30 uur.

Tijdens deze avond worden nieuwe bestuursleden en commissievoorzitters benoemd en wordt er afscheid genomen van de vertrekkende bestuursleden en commissievoorzitters. Daarnaast presenteren de commissies hun bevindingen en komt de jaarrekening aan bod. Er zal ook een stemming plaatsvinden over de voorgenomen wijzigingen in de statuten.

Nieuw dit jaar is dat de stukken in de week voorafgaande aan de vergadering in een afgeschermde online omgeving beschikbaar komen (en niet meer geprint worden en ter plaatse uitgedeeld). Indien je inzicht wenst in de stukken, dan kan je uiterlijk vrijdag 20 september aanstaande toegang aanvragen via secretariaat@ckvnieuwerkerk.nl.

We hopen op uw en jullie aanwezigheid, graag tot dan!

Bestuur CKV Nieuwerkerk